וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנדב לסייע לילדי פליטים וביצע מעשים מגונים"

גלעד גרוסמן

23.7.2013 / 12:36

תושב חולון בן 60, נאשם במעשים מגונים בילדות בנות 3 ו-4, בעת שסייע בטיפול בהן בגן בתל אביב. הפרקליטות: "מונע מדחפים מיניים בלתי מרוסנים". הנאשם: "לא יודע מה קרה לי"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד תושב חולון, בן 60, הנאשם בביצוע מעשים מגונים בשלוש ילדות, בנות שלוש וארבע. על פי כתב האישום, האיש ביצע את המעשים בעת שהתנדב לסייע בטיפול בילדי פליטים בגן ילדים בתל אביב.

מכתב האישום עולה כי הנאשם התנדב בחודשים אפריל עד יוני בעמותה שמסייעת לילדי פליטים. במסגרת זו, הוא סייע בטיפול בילדי פליטים בגן בתל אביב. מכתב האישום עולה כי במאי השנה, בעת שישב במרפסת הגן עם ילדים, הניח ילדה בת שלוש על ברכיו, ובזמן שהיא ישבה עליו החל להתנועע לשם סיפוק מיני. בשני מקרים אחרים, נטען בכתב האישום, נגע בישבנן של שתי ילדות בנות ארבע.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המעשים המיניים המיוחסים למשיב בכתב האישום כלפי הקטינות, מצביעים על כך שהוא מונע מתוך דחפים מיניים בלתי מרוסנים, קהות חושים והיעדר עכבות למימוש דחפיו המיניים", נכתב בבקשת המעצר. מבקשת המעצר עולה כי הגננת בגן העירה לנאשם על מעשיו, והוא ענה לה שהוא מצטער, והוסיף: "אני לא יודע מה קרה לי". עוד עולה כי הנאשם אישר חלק מהמעשים המיוחסים לו, אולם טען שהם לא נעשו לשם גירוי מיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully