וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהנדס ישראלי שגר בארה"ב רצח את בנו הקטן והתאבד

מוני סביון מניו המפשייר נפרד לפני כמה שנים מאשתו, ונפגש אמש עם בנו ג'ושוע במרכז קהילתי. הוא ירה בו מספר פעמים לעיני מנחה הפגישה. התביעה: הוא הרבה לאיים על המשפחה

עריכה: יאיר דניאל

ישראלי שהתגורר בארצות הברית ירה למוות בבנו הקטן והתאבד. כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי האב, מוני סביון, בן 54, התגורר בעיר מנצ'סטר שבניו המפשייר, ונפרד מאשתו לפני כמה שנים.

הילד, ג'ושוע סביון, בן תשע, חי עם אמו. האב בא לבקר את הבן בפגישה שנקבעה במרכז הקהילתי WMCA, ונפגש עמו בנוכחות יועץ. הוא ירה בו כמה פעמים והתאבד.

צוותי ימ"מ הוזעקו למרכז הקהילתי אחרי שהעובדים דיווחו על יריות במקום, ואיתרו את שתי הגופות במשרדו של היועץ. היועץ לא נפגע.

לדברי המשטרה, סביון וזוגתו הרבה ולהתווכח. התובע הכללי של ניו המפשייר, ג'וזף פוסטר, אמר כי "לא פעם סביון אמר שירצח את הבן ואת אמו ואיים להתאבד".

אב ישראלי ירה בבנו במרכז קהילתי בעיר מנצ'סטר, ניו המפשייר. אוגוסט 2013. AP
ניידות משטרה מחוץ למרכז הקהילתי WMCA, אמש בניו המפשייר/AP

צפו בדיווח של רשת FOX על המקרה:

סביון היה מהנדס תוכנה, ופעמיים ניסה להיבחר לבית הנבחרים של ניו המפשייר. הוא נולד בישראל ואחרי שקיבל אזרחות אמריקנית התגורר בכמה מדינות במערב ארה"ב לפני שהגיע לניו-המפשייר.

שליח חב"ד: סביון לא היה אלים בשום צורה

הרב לוי קרינסקי, שליח חב"ד למנצ'סטר, סיפר לעיתון "בוסטון גלוב" כי הכיר את מוני סביון זה חמש שנים. לדבריו, סביון שלח הודעת דואר אלקטרוני לאחד מחבריו, והתריע כי הוא "עומד לעשות דבר-מה מהסוג הזה". קרינסקי אמר כי אחיו של סביון מת בישראל לפני כמה שבועות. כשנפגש עם סביון לפני כשבוע, אמר הרב, הוא נראה לו מעורער.

"המבט שלו לא היה מפוקס", אמר הרב, "הוא היה שבור לגמרי, וחשבתי שיש לזה קשר ישיר למותו של האח. האם חשבתי שהוא אובדני? לא. האם חשבתי שהוא מסוכן? לא, בשום צורה. אך כנראה שהוא חשב לסיים עם הכל". קרסינסקי סיפר כי הבן ג'ושוע היה "ילד רועש", דבר טיפוסי, לדבריו, לילד שבא מבית שבו ההורים רבים על משמורת.

קרינסקי אמר כי סביון ואשתו היו גרושים, אך ממסמכי המשטרה עולה כי בני הזוג היו פרודים בלבד.

לקריאה נוספת
חשד ברומניה: נער ישראלי רצח את אביו במכות פטיש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully