וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנותח בהצלחה: נתניהו שוחרר מבית החולים

11.8.2013 / 17:55

נתניהו שוחרר מבית החולים הדסה עין כרם בו אושפז אתמול לאחר שחש כאבים חזקים בבטנו. בימים הקרובים יוכל לקיים ישיבות בביתו, אך יהיה מוגבל פיזית. "מרגיש טוב מאוד"

צילום: לע"מ, עריכה: טל רזניק

יממה לאחר שאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים ועבר בהצלחה ניתוח לטיפול בבקע טבורי בבטנו, שוחרר הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו לביתו. לפני צאתו מבית החולים, נמצאו כל המדדים הבריאותיים של ראש הממשלה תקינים. בצאתו הודה שוב ראש הממשלה לצוות הרפואי שליווה אותו ולאזרחים הרבים שבירכו אותו ואמר: "תודה רבה לכולם. אני מרגיש טוב מאוד".

הצורך בקיום הניתוח התעורר אתמול, לאחר שנתניהו חש כאבים חזקים בבטנו. בעקבות הכאבים, הוא נבדק על ידי רופאו האישי, ד"ר צביקה ברקוביץ', ועל ידי המומחה לכירורגיה פרופ' אריה דורסט. האבחנה הראשונית הייתה חשש לבקע. בדיקת סי.טי שהתקיימה בבית החולים איששה את החשש והוחלט לקיים את הניתוח במהלך הלילה. הניתוח, שארך כשעה, בוצע בהצלחה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא מבית החולים הדסה עין כרם. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מרגיש טוב מאוד". נתניהו בצאתו מבית החולים עם רעייתו שרה, הערב/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

מוקדם יותר היום ביקש ראש הממשלה להודות לצוות הרפואי המקצועי והמסור שטיפל בו, ו"לכל האזרחים שהתעניינו בשלומי". עוד הוסיף נתניהו כי הוא "ממשיך לדאוג כל הזמן לשלומכם וביטחונכם''. מנהל בית החולים העריך לאחר הניתוח כי יידרשו לנתניהו כמה ימי התאוששות בביתו, שבמהלכם יוכל לקיים ישיבות, אולם יהיה מוגבל מבחינה פיזית.

פרופ' יורם וייס, מנהל מחלקת הרדמה בבית החולים, אמר הבוקר כי "הניתוח התנהל הלילה כמו שכל ניתוח דחוף אחר מתנהל. ראש הממשלה הגיע במצב רוח ובמצב יציב, עבר את הניתוח ללא כל סיבוכים. היום בבוקר מצבו טוב והוא נינוח, חזר לעצמו לחלוטין וחש בטוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו יוצא מבית החולים הדסה עין כרם. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
בימים הקרובים ינהל ישיבות בביתו. נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

את מקומו של נתניהו מילא במהלך זמן נבצרותו מהתפקיד בשל ההרדמה המלאה שעבר שר הביטחון משה יעלון. בשעה 11:00 בבוקר לערך הוחלט להשיב לנתניהו את סמכויותיו. ההחלטה התקבלה בתום שיחה שקיים מזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט, עם מנהל בית החולים, ד"ר יובל וייס. ישיבת הממשלה שהייתה מתוכננת להיום נדחתה ליום אחר, עד שראש הממשלה יתאושש.

בית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. נועם מושקוביץ
בית החולים הדסה עין כרם, היום/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully