וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו התאושש, הושבו לו סמכויות ראש הממשלה

11.8.2013 / 11:25

כמה שעות לאחר תום ניתוח הבקע הטבורי שעבר בהרדמה מלאה, הושבו סמכויות ראש הממשלה לנתניהו שצפוי להשתחרר מבית החולים אחר הצהריים. הוא הודה לצוות הרופאים שטיפל בו

צילום: באדיבות ערוץ 9, עריכה: גדי וינסטוק

מלוא הסמכויות הוחזרו הבוקר (ראשון) לראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שהתאושש מהניתוח שעבר במהלך הלילה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים לטיפול בבקע טבורי בבטנו. נתניהו עבר הרדמה מלאה ובזמן נבצרותו מילא את מקומו שר הביטחון, משה יעלון – עד השעה 11:00 לערך. ההחלטה להשיב את הסמכויות לראש המשלה ניתנה לאחר שיחה שקיים מזכיר הממשלה, אביחי מנדלבליט עם מנהל בית החולים, ד"ר יובל וייס.

ראש הממשלה ביקש להודות לצוות הרפואי המקצועי והמסור שטיפל בו, ו"לכל האזרחים שהתעניינו בשלומי". עוד הוסיף נתניהו כי הוא "ממשיך לדאוג כל הזמן לשלומכם וביטחונכם''. מנהל בית החולים העריך לאחר הניתוח כי יידרשו לנתניהו כמה ימי התאוששות בביתו, שבמהלכם יוכל לקיים ישיבות, אולם יהיה מוגבל מבחינה פיזית.

נתניהו עבר ניתוח דחוף בבטנו בהרדמה מלאה

בית החולים הדסה עין-כרם בירושלים. נועם מושקוביץ
בחדר ההתאוששות. בית החולים הדסה/נועם מושקוביץ

לאחר סיום הניתוח, שארך כשעה, הועבר נתניהו לחדר ההתאוששות בבית החולים והוא צפוי להשתחרר מהאשפוז בשעות הקרובות. העובדה כי סמכויותיו הושבו לו מעידות על התאוששות מלאה מההרדמה. הצורך בקיום הניתוח התעורר אתמול, לאחר שנתניהו חש כאבים חזקים בבטנו.

רופאו האישי, ד"ר צביקה ברקוביץ', אבחן יחד עם מומחה הכירורגיה פרופ' אריה דורסט כי מדובר בבקע טבורי. בדיקת סי.טי שהתקיימה בבית החולים איששה את החשש והוחלט לקיים את הניתוח במהלך הלילה. "מה שהיה כלוא זו רק רקמה שומנית ולא המעי הדק", סיפר ד"ר ברקוביץ' לגלי צה"ל הבוקר, "היה חשוב לבצע את הניתוח מיד לאחר האבחנה כדי שהמצב לא יסתבך".

בשל היעדרות ראש הממשלה, לא התקיימה היום ישיבת הממשלה השבועית במועדה הקבוע, ובמקום נתניהו, שר הביטחון ינהל את הדיון בצוות השרים לענייני אסירים שאמור לאשר שחרור 26 אסירים פלסטינים במסגרת המשא ומתן המדיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully