וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שתי נערות ניסו לשדוד נהגת מונית בת 61

רמי שני

11.8.2013 / 13:39

מכתב האישום עולה כי שתי בנות ה-17 ביקשו מגבר באילת לעצור עבורן מונית נהוגה בידי אישה, בטענה כי הן חוששות מגברים. הן איימו על הנהגת בסכין, אולם נמלטו ללא הכסף

לבית המשפט המחוזי לנוער בבאר שבע הוגש בסוף השבוע כתב אישום נגד שתי נערות בנות 17, בגין ניסיון שוד של נהגת מונית באילת. מכתב האישום עולה כי השתיים ביקשו מאזרח לעצור עבורן מונית נהוגה בידי אישה, בטענה שהן חוששות מנהגים גברים. שתי הנערות תכננו למעשה לבצע שוד ואף הצטיידו לשם כך בסכין.

הן הותירו בבתיהן את מכשירי הטלפון הסלולריים והצטיידו ברצועת בד ששימשה לכסות את עיניה של הנהגת. השתיים נכנסו למונית, שבה נהגה אישה בת 61. הן הובילו אותה לסמטה חשוכה ושם ניסו לשדוד אותה, בעודן במכונית. על פי כתב האישום, אחת מהן הצמידה את הסכין לצווארה ודרשה את הפדיון היומי שהיה באחד התאים במונית. הנהגת איבדה את השליטה על כלי הרכב, שהידרדר לאחור ופגע בתמרור.

כתוצאה מהזעזוע זזה הסכין מצווארה של הנהגת, וזו מיהרה לצאת מהמונית ולהזעיק את המשטרה. תוך כדי כך היא נחתכה באצבעה. שתי הנערות נמלטו מהמקום והשליכו מידיהן את הסכין. הן נעצרו לאחר שהנהגת הגישה תלונה במשטרה. פרקליטות המחוז הדרומי הגישה לבית המשפט בקשה לעצור אותן עד תום ההליכים המשפטיים נגדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully