וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשישה ונכדתה הבריחו אדם שכפת אותן בבית בבירה

8.8.2013 / 13:33

צעיר חרדי נכנס לדירה וכפת על פי החשד את הקשישה ואת נכדתה בת ה-9 באיומי אקדח. הנכדה הצליחה להשתחרר ולזעוק לעזרה, אז נמלט החשוד. הרקע – ככל הנראה סכסוך משפחתי

ניסיון שוד אלים בירושלים: צעיר חרדי נכנס היום (חמישי) לדירה ברחוב מעלות כיסופים שבשכונת רמות וכפת על פי החשד באיומי נשק קשישה בת 80 ונכדתה בת התשע. השתיים זעקו לעזרה והצעיר נמלט מהדירה מבלי שלקח דבר. שכנים ששמעו את הצעקות הזעיקו את המשטרה, ששחררה את השתיים ופתחו בסריקות לאיתורו החשוד. במשטרת ירושלים מוסרים שככל הנראה הרקע לאירוע הוא סכסוך משפחתי.

מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי הקשישה ונכדתה גרות לבדן. על פי החשד, החרדי דפק על דלת הבית וטען כי יש לו דואר למסור להם. עם פתיחת הדלת, התנפל הגבר על הקשישה והחל לכפות אותה בידיה וברגליה בסלון הבית, תוך שהוא חוסם את עיניה ופיה בסרט הדבקה. בשלב זה, נכדתה של הסבתא ששהתה בחדר סמוך הגיעה לסלון. אז הוציא הגבר אקדח ואמר לה "תסתמי את הפה אם את לא רוצה שאני אירה בך". על פי החשד הוא כפת גם אותה וחזר אל הקשישה. כל העת שוחח הגבר עם אדם נוסף דרך אוזנית טלפון נייד ונראה שקיבל ממנו הדרכה.

בשלב הזה הצליחה הילדה להשתחרר ורצה אל דלת הבית, פתחה אותה וקראה לעזרה. הגבר נמלט מהמקום אל מכונית ובה שני גברים נוספים שהמתינו לו מחוץ לבניין. איציק כהן אחד השכנים סיפר כי "אשתי שהתה עם עוד כמה נשים בכניסה לבניין. לפתע הן שמעו צרחות. הילדה יצאה עם חלקי סרט הדבקה על גופה והגבר נמלט משם למכונית שהמתינה לו. הילדה סיפרה שהוא לבש כפפה שחורה. אנו חושדים שמדובר בסכסוך משפחתי. צו הרחקה הוצא לחתנה של הסבתא ואנו חושדים שהדבר קשור אליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully