וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה-רובוט ודובי פנדה: התמונות המדהימות של השבוע

צילומים: רויטרס, AP ו-Getty Images

10.8.2013 / 10:00

בבנגלדש מיהרו להגיע לארוחת החג, בקוריאה הצפונית הכניס השליט את המצלמה לחדר המיטות, בתימן חיסלו עם מל"טים ובקנדה צנח איש בקופסה. בחרנו לכם את התמונות שעשו את השבוע

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

12 חזירים ורדרדים מצאו עצמם ביום שני באמצע כביש מהיר במחוז פוג'יאן שבדרום-מזרח סין, לאחר שכלי הרכב שבו הובלו התהפך על צדו. אחד החזירים התייבש למוות עקב החום הכבד שנמדד באזור – 40 מעלות צלזיוס. לפי השירות המטאורולוגי במדינה, גל החום הכבד שפקד את דרום סין שבר שיאים חדשים.

על פי תנועת הרגליים

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

המוני אזרחים בדאקה בירת בנגלדש ניסו למצוא ביום חמישי מקום בתוך, מעל ולצדי הרכבות שהובילו אותם מהבית ואליו. מיליונים גדשו את תחנות הרכבות על מנת להגיע לחגיגות עיד אל-פיטר, החג המציין את סוף חודש הרמדאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

איש הפח

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

היזם הסיני טאו שיאנגלי השתעשע ביום חמישי עם הרובוט האנושי שפיתח במו ידיו בביתו בבירה בייג'ינג. טאו בנה את הרובוט, שזכה לשם "מלך החדשנות", מחלקי מתכת ומכבלי אלקטרוניקה שרכש בשוק יד שנייה.

החדר האינטימי שלו

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

נשיא איראן החדש חסן רוחאני בחן ביום ראשון את לשכתו החדשה, זמן קצר אחרי שהושבע באופן רשמי לעמוד בראש ברפובליקה האיסלאמית. רוחאני, בן 64, אמר בטקס השבעתו כי למרות שארצו עומדת בפני קשיים רבים, "העתיד בהיר ומבטיח".

מזון מעובד

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

בתום שנים של מחקר ושבועות של הכנה, הוגש ביום שני ההמבורגר הראשון בעולם שיוצר בתנאי מעבדה. את ההמבורגר, שעלות הכנתו הכוללת עומדת על כ-250 אלף יורו, טעמו הסופר ומבקר האוכל האמריקני ג'וש שונוואלד, וחוקרת האוכל האוסטרית האני רוצלר, בפני כתבים בלונדון. "יש לזה טעם חזק, המראה היה דומה לזה של בשר", אמרה רוצלר. את סכום הכסף הרב למחקר תרם מייסד גוגל והיזם סרגיי ברין.

שכר סופרים

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

ביום שני הפגינו מאות מחוץ לבית המשפט באיסטנבול, שם נגזרו עונשי מאסר כבדים על מאות נאשמים שהורשעו במזימה להדיח את ראש הממשלה רג'פ טייפ ארדואן, ולהשתלט על טורקיה בהפיכה צבאית. 275 קצינים בכירים, עיתונאים, סופרים, עורכי דין וכמה חברי אופוזיציה נידונו למאסר. רק 21 מהנאשמים זוכו.

דובים בכל פינה

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

אנשי הקרן העולמית להגנה על הסביבה (WWF) פיזרו ביום שני 1,600 דובי פנדה עשויים מעיסת נייר מחוץ לתחנה המרכזית בברלין. המיצג בן היומיים נועד לסמל את מספרם ההולך ופוחת של דובי הפנדה. מדובר ב"סיבוב הופעות" שיעבור ב-25 ערים בגרמניה לרגל יובל שנים ל-WWF.

לילה טוב קים

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

רודן קוריאה הצפונית קים ג'ונג און בחן את מעונות המדענים החדשים שבנייתם הולכת ונשלמת. את התמונה פרסמה סוכנות הידיעות המרכזית של קוריאה הצפונית, ולא ברור מתי היא צולמה.

צניחה - חופשית?

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

ביום שלישי החליט הפעלולן אנתוני מרטין לשבור את השגרה ולצנוח ממטוס בשמי אוטווה בירת קנדה. אלא שהוא בחר לעשות זאת בדרך מיוחדת מאוד – כשהוא אזוק ונעול בתוך קופסה צהובה.

עונת החיסולים

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

השבוע הגיעה לשיא הכוננות חסרת התקדים מחשש לפיגוע נגד מטרות מערביות בתימן ובמדינות ערביות נוספות, דבר שהביא לסגירתן של נציגויות אמריקניות ומערביות רבות. מטוסים אמריקניים ללא טייס חיסלו השבוע פעילים של ארגון הטרור אל-קאעדה, עקב מודיעין שהצביע כי הם מתכוונים להוציא לפועל פיגוע תוך זמן קצר. בתמונה: מטוס לא-מאויש מסוג MQ-1 פרדטור.

והרי החדשות: נמכרנו

תמונת השבוע. AP
תמונת השבוע/AP

משפחת גרהאם, בעליה של העיתון "וושינגטון פוסט", הודיעה ביום שני כי אחד העיתונים החשובים בעולם יימכר למנכ"ל ומייסד "אמזון" ג'ף בזוס. בזוס ישלם עבור העיתון 250 מיליון דולרים ובסיום העסקה יהיה בעל השליטה היחיד. משפחת גרהם החזיקה בעיתון מאז שנות הארבעים של המאה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully