וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חרדי "הדיר אישה" באוטובוס בירושלים – והותקף

8.8.2013 / 15:29

על פי החשד: צעיר חילוני שהיה עד לכך שהחרדי ביקש מאישה לעבור מושב באוטובוס שנסע בשכונת רמות בבירה משך בזקנו ואז נמלט. המשטרה פתחה בסריקות לאיתורו, החרדי נפגע קל

צעיר חילוני חשוד שתקף היום בצהריים (חמישי) גבר חרדי שביקש מאישה לעבור לחלקו האחורי של אוטובוס בירושלים. על פי החשד, הצעיר משך בזקנו של החרדי באוטובוס שנסע בשכונת רמות בעיר, ואז נמלט. החרדי נפגע קל וטופל על ידי צוות מגן דוד אדום שהוזעק לקום. סריקות נפתחו לאיתור החשוד בתקיפה.

אין זו הפעם הראשונה שבה מקרה של הדרת נשים בתחבורה הציבורית מובילה לאלימות. לפני כשבוע, פנה זוג חרדי לאישה חרדית ממוצא אמריקני, שישבה בחלקו הקדמי של אוטובוס במהלך נסיעה של קו 497 מבית שמש לבני ברק, ודרש ממנה לעבור לחלק האחורי. נוסעים אחרים גיבו את בקשתם ומנעו את המשך נסיעתו של האוטובוס.

כוח משטרה שהוזעק למקום האירוע ברחוב בן איש חיי עיכב את הזוג החרדי, תוך שאחרים מנסים להפריע לכך. לאחר מכן, בעוד הקו ממשיך את נסיעתו בבית שמש – הקיפו תושבים חרדים את האוטובוס ויידו לעברו אבנים. כמעט במקביל, וככל הנראה כתגובה נוספת למעצרים שבוצעו על ידי המשטרה, חסמו ארבעה חרדים את דרכו של קו 417 לירושלים, כאשר היה בפינת הרחובות נהר הירדן ולויטס בבית שמש. אחרי עצירת האוטובוס הם אחזו במקלות והחלו לשבור את השמשות של כלי הרכב. המשטרה הוזעקה גם לזירה זו, ועצרה שני חשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully