וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם שהתפרץ על אלון בדרשה: "הותקפתי בעבר"

קובי דוד

7.8.2013 / 20:55

נחום פצ'ינק, שקרא לרב אלון להתנצל על שביצע מעשה מגונה בקטין, הסביר כי הוא עצמו הותקף מינית על ידי רב מוכר כשהיה בן 20. "אני מדבר בשמם של המותקפים הדוממים"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

נחום פצ'ינק, בן 40 מגוש עציון, הוא האיש שהקים הערב (רביעי) מהומה בדרשת הרב מוטי אלון במושבה מגדל בצפון. במהלך הדרשה, אותה מקיים הרב אלון לאחר שהורשע הבוקר בביצוע מעשה מגונה בכוח בנער בן 17, קרא לעברו פצ'ינק: "נתת לי כוחות להשתקם מהמקום שהייתי בו. אתה אדם גדול מאוד, אבל אין לך את הכוח להגיד חטאתי". בעקבות דבריו התעוררה במקום מהומה והוא הוצא מהאולם. הרב אלון התייחס לדבריו ואמר: "אני לא יודע איך קוראים לבחור הנחמד הזה, אבל אני רוצה להודות לו. עכשיו ראש חודש הרחמים והסליחות. סולח לו ומוחל לו. לא מכיר אותו. מן הסתם בהר סיני נפגשנו. יש מחשבה שעוד מישהו נשלח כדי ליצר משהו. סולח לשולח וסולח לשלוח".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פצ'ינק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פצ'ינק, אב לארבעה ילדים שלטענתו הותקף מינית על ידי רב מוכר כשהיה בן 20, נמצא בחופשה והגיע במיוחד לשיעור כדי להעביר מסר ולבקש מהרב אלון שיודה בטעותו. "הוא רשע ומורשע, אני מדבר מתוך כאב ומדבר בשמם של אותם קולות דוממים שהותקפו מינית ולא יכלו להגיע לפה היום", הסביר פצ'ינק בשיחה עם וואלה! חדשות. "נפגעתי במהלך שירותי הצבאי, קרס עליי עולמי". לדבריו, הרב אלון "צריך להיות מספיק אמיץ ולהודות בטעות".

בהמשך דבריו התייחס הרב אלון גם להכרעת הדין בעניינו. "הבוקר בבית המשפט הזכרתי את ההלל שאנחנו אומרים היום ואמרתי שהוא הנאום שהכנתי לכל צורה שלא תהיה כי בסופו של דבר כל צורה שלא תהיה היא שליחות שהקב"ה רוצה שאנחנו נעבור ואדרבה אם השליחות שהוא רוצה שנעבור יותר קשה אז צריך לברך גם על מה שנראה כרע כרגע בשמחה", אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
עימותים בין תומכי הרב מוטי אלון למתנגד בדרשה של הרב במגדל, 7 באוגוסט 2013. דניאל בוק
פצ'ינק בתחילת הדרשה, הערב/דניאל בוק

כאמור, הבוקר הרשיע בית משפט השלום בירושלים את הרב אלון בביצוע מעשים מגונים בכוח בקטין. המעשים נעשו במהלך שתי פגישות אישיות של אלון עם נער בן 17 שלא היה אחד מתלמידיו. במהלך אותן פגישות, שטח הנער את מצוקותיו בפני הרב - וזה ניצל את המעמד כדי לחבק ולנשק אותו בפניו. במקרה אחר הוא אף הושיב את הנער על ברכיו, ונשק לו. גזר הדין יינתן אחרי החגים.

אלון, שקיבל את הכרעת הדין בבכי, פנה אל כלי התקשורת שנכחו באולם בית המשפט. הוא הזכיר בפתח דבריו את אביו, השופט פרופ' מנחם אלון, שהתמודד על נשיאות בית המשפט העליון ולשם כך הכין שני נאומים – לניצחון או להפסד. "כשהוא לא נבחר הוא לקח את הנאום הלא נכון. היום אני לקחתי רק נאום אחד כדי לא להתבלבל", אמר. "זה הנאום, כך אמרתי הבוקר וכך אני אומר עכשיו", הוסיף הרב שקרא פרק מספר תהילים: "לא אמות כי אחיה ואספר מעשי ה', יסור יסרני ה' ולמוות לא נתתני. פתחו לי שערי צדק, אבוא בם, אודה ה'. זה השער לה' צדיקים יבואו בו. אודך כי עניתני ותהי לי לישועה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully