וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב אלון אחרי ההרשעה: "הערב השיעור מתקיים כרגיל"

7.8.2013 / 12:16

הרב מוטי אלון שהורשע במעשים מגונים בקטין, התייחס להכרעת הדין ואמר: "כל מה שמביא השם אנו מקבלים בשמחה". עורך דינו הסתייג והבהיר כי יש כוונה לערער: "התאכזבנו"

צילום: עומר מירון, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

הרב מוטי אלון, שהורשע הבוקר (רביעי) במעשים מגונים בנער בן 17, שבא אליו לקבל ייעוץ, הגיב להכרעת הדין ואמר כי הוא "מקבל את הדין בשמחה". עורך דינו אשר אוחיון טען כי בכוונתו לערער על החלטת בית המשפט. "הגענו לשמוע בשורות טובות והתאכזבנו", אמר, "זו מערכה ראשונית וזו לא המילה האחרונה. בעזרת השם ההכרעה תשתנה".

אלון, שקיבל את הכרעת הדין בבכי, פנה אל התקשורת שנכחה באולם בית המשפט השלום בירושלים. הוא הזכיר בפתח דבריו את אביו, השופט פרופ' מנחם אלון, שהתמודד על נשיאות בית המשפט העליון ולשם כך הכין שני נאומים – לניצחון או להפסד. "כשהוא לא נבחר הוא לקח את הנאום הלא נכון. היום אני לקחתי רק נאום אחד כדי לא להתבלבל", אמר. "זה הנאום, כך אמרתי הבוקר וכך אני אומר עכשיו", הוסיף הרב שקרא פרק מספר תהילים: "לא אמות כי אחיה ואספר מעשי ה', יסור יסרני ה' ולמוות לא נתתני. פתחו לי שערי צדק, אבוא בם, אודה ה'. זה השער לה' צדיקים יבואו בו. אודך כי עניתני ותהי לי לישועה".

אלון ציין כי היום חל ראש חודש אלול, שלדבריו הוא "חודש הרחמים והסליחות". "אני אומר באמת 'אני מודה' לקדוש ברוך הוא, מודה לחבריי, לעורך דיני, למערכת המשפטית ולכל מי שעשה את דרכו של הקדוש ברוך הוא". יחד עם אלון התייצבו בבית המשפט בני משפחתו וקרובים נוספים אשר קיבלו את החלטת השופטת בעצב רב. "אני מבקש בקשה שלא לנהוג במנהג נלוז במחוזות רבים - להחזיר ולנקום, זו לא הדרך וזה מנוגד לכל התפיסה", אמר הרב שהוסיף: "כל מה שמביא הקדוש ברוך הוא אנו מקבלים בשמחה".

הרב מוטי אלון. עומר מירון
"כל מה שמביא הקדוש ברוך הוא אנו מקבלים בשמחה". אלון מחבק את אחד מתלמידיו/עומר מירון

על אף ההרשעה, הרב הצהיר כי הוא יוסיף לעסוק בלימוד בבית מדרשו שבצפון. "ב-19:30 מתקיים שיעור במגדל. הוא ממשיך כמידי יום, וימשיך בעתיד... כולם מוזמנים לשיעור בבית המדרש. חודש טוב ושנה טובה ומתוקה לכולם", סיכם הרב את דבריו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"לא מאמינה שהרב ניסה לפגוע באותו צעיר"

גיסתו של אלון, אמונה, אמרה בראיון לגלי צה"ל כי "דרכו של אלון תמיד הייתה לחבק ולנשק. אולי יש ילדים שלא אוהבים חיבוק ולא מבינים מהו חיבוק. זהו עניין של פרשנות. תמוה בעיניי מה שפסק בית המשפט. בקרב שכניו של הרב אלון ביישוב מגדל היו הדעות חלוקות בעקבות הכרעת הדין. "זה איש עם לב זהב, שמהרגע שהגיע למושבה הפיח חיי תרבות וקיים שיעורי תורה במהלך ימות השבוע", אמרה אחת מהם. "אני לא מאמינה שהרב ניסה לפגוע באותו צעיר. לדעתי מדובר בעלילת שווא של רבני פורום תקנה".

מנגד, שכן נוסף אמר: "אם אכן הרב ביצע את המיוחס לו הוא צריך להישלח לכלא". לטענתו, "הדין שנחרץ עם הנשיא לשעבר משה קצב צריך להיות זהה עם הדין של הרב, במידה והוא עשה את המעשים בכוח".

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully