וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושמט אישום נגד הרב אלון: "המתלונן לא העיד"

אחד משני המתלוננים נגד הרב, שנאשם בביצוע מעשים מגונים, החליט שלא לשתף פעולה עם הפרקליטות. "הוחלט שלא לכפות עליו התייצבות", ונקבע שהאישום יימחק

התפתחות בפרשת הרב מוטי אלון: פרקליטות מחוז ירושלים הודיעה אמש (שלישי) על הסרת אחד משני סעיפי האישום נגד הרב, שהואשם בביצוע מעשים מגונים בקטינים. ההחלטה התקבלה אחרי שהנער - שהותקף לכאורה על ידי הרב אלון בזמן ששימש כראש ישיבת "הכותל" בעיר העתיקה בירושלים - לא הסכים לשתף פעולה.

"לאחר תקופה ממושכת של ניסיונות להביא לעדות בבית המשפט את המתלונן שאליו התייחס האישום השני, התברר לפרקליטות כי המתלונן נחוש בדעתו שלא להעיד. לפיכך הוחלט שלא לכפות עליו התייצבות", נמסר. בעקבות זאת, נאלצה הפרקליטות להודיע היום על חזרתה בה מן האישום השני נגד הרב אלון. "בהתאם לכך, בוטל אישום זה על ידי בית המשפט".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרב מוטי אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב האישום נגד אלון הוגש בנובמבר 2011, וממנו עלה כי בסוף שנת 2002 הגיע נער בן 17 לישיבת "הכותל" בראשה הוא עמד. "כמו רבים מתלמידיו, ראה גם הנער בנאשם מושא להערצה", נכתב. כחודש לאחר שהנער החל ללמוד בישיבה, נהרג אדם אותו הכירו הנער ואלון. בערב שבו נהרג אותו אדם הועבר לנער פתק, שהנחה אותו להגיע לרב אלון לאחר תפילת ערבית.

לטענת הפרקליטות, אלון הוביל את הנער לחדרו האישי בישיבה, ושם "במה שנראה היה כביטוי להשתתפותו של הנאשם בצערו" של הנער, הוא חיבק אותו ממושכות וליטף אותו. לאחר מכן, לפי האישום, התיישב אלון צמוד לנער על ספה שהייתה בחדר, והניח את ראשו של הנער על כתפו, חיבק אותו ומדי פעם נישק את הנער בצוואר ובעורף. בכתב האישום נטען עוד, כי לאחר מכן אלון הציע לנער לישון בביתו, ושם שוב חיבק אותו ונישק אותו, ואף הורה לנער לנשק אותו חזרה.

עוד נטען בכתב האישום, כי כמה שבועות לאחר מכן, תיאם הנער פגישה עם הרב אלון בחדרו בישיבה. כשהוא נכנס לחדר, אמר לו הרב אלון שהוא התגעגע אליו, וחיבק אותו בעמידה חיבוק ממושך שארך מספר דקות. לאחר מכן שוב חיבק את הנער ונישק אותו בעורפו, בצווארו, באוזנו ובלחיו. בנוסף, אלון נאשם בביצוע מעשים מגונים בנער בן 17 שפנה אליו בשנת 2005 לנוכח מצוקה אישית ומשפחתית שבה היה נתון. יצוין כי הרב אלון כפר באישומים וטען כי המגע בינו לבין הנערים לא היה מיני.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully