וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הקלטת הלוהטת של לווינסקי לקלינטון. האזינו

"יש לי שתי הצעות בשבילך, אף אחת מהן לא מאפשרת לך לא לראות אותי", פתחה לווינסקי את פנייתה לנשיא לשעבר, במסגרת הרומן שהסעיר את ארה"ב וכמעט הביא להדחתו של קלינטון

בווידאו: נחשפה הקלטת הלוהטת של מוניקה לוווינסקי. האזינו/צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

15 שנה אחרי הפרשה שסיבכה את הנשיא האמריקני, נחשפת לראשונה "הקלטת הלוהטת" שהקליטה מוניקה לווינסקי לביל קלינטון. ה"נשיונל אקווירר" פרסם קלטת אודיו של לווינסקי לפני שהרומן שלה עם קלינטון תפס כותרות בכל העולם, בו היא מנסה לפתות אותו כשהיא מבטיחה לו "להוריד את כל בגדיה".

"יש לי שתי הצעות בשבילך, אף אחת מהן לא מאפשרת לך לא לראות אותי. אז, פשוט תתמודד עם זה. האפשרות הראשונה היא שאתחמק מהר ואז יהיה לנו רגע נחמד, אתה יודע, 15 דקות או חצי שעה או מה שאתה רוצה", אמרה לווינסקי בקלטת בת השלוש דקות וחצי שהוקלטה ב-1997, לאחר תשעה מפגשים לכאורה עם קלינטון.

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
"אני יודעת שאתה לא יכול לסרב לי כי אני יותר מדי חמודה ומקסימה". קלינטון ולווינסקי/AP

עד כה העריכו כי ההקלטה הנועזת הושמדה לפני שנים רבות – אך תוכנה נחשף בשבוע שעבר ואתמול (שלישי) כאמור, היא נשמעת לראשונה. "אני יודעת שאתה לא יכול לסרב לי כי אני יותר מדי חמודה ומקסימה", אמרה לווינסקי, שפנתה אל קלינטון כ"חתיך". "אני יכולה להיות קוץ בישבן לפעמים, ומאוד עקשנית, אבל אני יכולה להוריד את כל הבגדים שלי ולהתחיל, ובכן... ואני מקווה שתלך עם התסריט שלי ותעשה מה שאני רוצה", צחקה. "נתראה אחר כך. ביי"

פרשת לווינסקי נחשפה בינואר 1998 והעיבה על כהונתו השנייה של קלינטון, שאף שיקר בפני האומה לאחר שהכחיש את הקשר מיני בינו לבין המתמחה הצעירה. לאחר מכן הוכח כי הם קיימו מגע מיני אוראלי: לוינסקי החזיקה בראייה - שמלתה הכחולה מוכתמת בזרע הנשיא. הפרשה אף הובילה לניסיון הדחה כושל של קלינטון מתפקידו לאחר ששיקר תחת שבועה.

פנטזיה או חשיפה? מוניקה לווינסקי מוציאה ספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully