וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטזיה או חשיפה? מוניקה לווינסקי מוציאה ספר

המתמחה שהועסקה בבית הלבן ונחשפה בשנות ה-90' בעקבות יחסי מין שקיימה כביכול עם הנשיא קלינטון, מחפשת הוצאה לאור שתרכוש את הספר. ההגדרה "סודי ביותר" תואמת את התוכן?

לאחר שפתחה עסק למכירת תיקי יד, הנחתה תכנית שידוכים בטלוויזיה האמריקאית וסיימה תואר שני בפסיכולוגיה חברתית, מוניקה לווינסקי מוציאה ספר "סודי ביותר". מי שנחשפה באמצע שנות ה-90' בעקבות יחסי מין שקיימה, כביכול, עם נשיא ארצות הברית דאז ביל קלינטון, בזמן שעבדה כמתמחה בבית הלבן, מחפשת עתה הוצאה לאור שתסכים לרכוש את ספרה.

ה"ניו יורק פוסט" דיווח כי המוציאים לאור שיבקשו לפגוש את לווינסקי, יאלצו לחתום לפני כן על הסכם סודיות. גורם המעורב בהוצאת הספר אמר כי הוא "בטוח שכל בעל הוצאת ספרים גדולה מעוניין לשמוע מה היא רוצה להגיד". עם זאת, מקורב ללווינסקי אמר בתגובה לפרסום כי "לפי שעה, אינני יכול לומר דבר".

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
המוציאים לאור שיבקשו לפגוש אותה יאלצו לחתום לפני כן על הסכם סודיות. לווינסקי/AP

לווינסקי, שתחגוג בשנה הבאה את יום הולדתה ה-40, כבר חשפה סודות רבים מיחסיה עם נשיא ארה"ב בספרו של אנדרו מורטון, "סיפורה של מוניקה", שיצא לאור ב-1999. זאת, כמובן, בנוסף לחשיפה התקשורתית לה זכתה בעקבות הפרשה, את פרטיה חשפה בדמעות בראיון לכתבת רשת ABC, ברברה וולטרס, באותה שנה ובאינספור ראיונות נוספים שהעניקה לכלי התקשורת.

אנני גרוור, שניסתה לנחש את פשר הוצאת הספר בבלוג שלה SHE THE PEOPLE שהתפרסם השבוע בוושינגטון פוסט, העריכה כי אפשרות אחת לכתיבתו היא ניסיונה של לווינסקי "לחזור לתודעה" עם "פרויקט חשאי של זיכרונות מהמאה ה-21" אודות יחסיה עם הנשיא קלינטון. להערכתה, אפשר שבאמצעות פרסום הספר מנסה לווינסקי להתנער מהתווית שהודבקה לה בעקבות הפרשה, שקשרה אותה באופן אוטומטי לקלינטון.

עם זאת, לדבריה, העובדה שלווינסקי הרוויחה כ-660 אלף דולרים בתקופה בה נחשפה הפרשה (סכום שקיבלה מרשת שידור בריטית, בעקבות זכויות שידור בבריטניה וב-32 מדינות נוספות) מעידה, אולי, על האפשרות שהספר יהיה מעמיק ויהווה מעין "מדריך לעזרה-עצמית", שיסייע לאנשים שהביאו אסון על עצמם ללמוד מניסיונה ויחשוף סודות נוספים מהעבר.

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
מנסה להתנער מהתווית שנדבקה לה? לווינסקי עם קלינטון/AP

"באופן מוזר, אני מקווה שהיא מעבירה תיאור כנה על כיצד היא הצליחה לנקות את ההרס הרגשי, אם אכן הצליחה, ואם אכן התרבות שלנו של הרכבת שהורסת סלבריטאים תאפשר לה לעשות כן 14 שנים לאחר שעולמה קרס", כתבה הבלוגרית.

אפשרות נוספת שהעלתה גרוור בבלוג היא כי הספר יהיה מעין "פנטזיה" של המתמחה ש"התעסקה" עם הנשיא. "אולי יהיה זה רומן עסיסי בוושינגטון? או אולי רומן מבוגרים-צעירים שנכתב באזהרה?", שיערה הכותבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully