וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוב קולות: ראש העיר בן ה-4 נבחר לקדנציה נוספת

רגע לפני שילך לגן חובה, נבחר רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר הצעיר בעולם, להמשיך ולעמוד בראש העיירה הקטנה דורסט שבמינסוטה. "הוא בחור קטן וחמוד והוא נהדר לעיר שלנו"

רק בן 4 וכבר ראש עיר – בפעם השנייה. רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר הצעיר בעולם, נבחר שלשום (ראשון) להמשיך ולעמוד בראש העיירה הקטנה דורסט שבמינסוטה, ארצות הברית. בובי, שכמו רוב בני גילו יילך בחודש לגן חובה, נבחר לקדנציה נוספת לאחר שקיבל את מרבית הקולות של 28 תושבי העיירה התיירותית. "הוא בחור קטן וחמוד והוא נהדר לעיר שלנו", אמרה גלוריה דריסקול, בעלת מסעדה מקומית לאחר ספירת הקולות הרשמית.

ראש העיר בן 4 - ורץ לקנדציה נוספת

רוברט "בובי" טאפטס ראש עיר בן 4 בעיירה דורסט שבמינסוטה נבחר לקדנציה נוספת, 4 באוגוסט 2013. AP
מזל טוב. בובי עם מעריצה אלמונית/AP

בובי היה רק בן 3 כשנבחר לשמש ראש עיר לראשונה. שלשום, כשהתבשר על ניצחונו בשנית, הוא יצא לחגוג עם אמו אמה בת ה-34 בארוחת ערב חגיגית ובהמשך יצאו השניים לדיג והבעירו מדורה. המצע של בובי כלל את אהבתו הגדולה לדורסט ואת שאיפתו לעזור לאחרים. בין הבטחותיו לבוחרים: להחליף את שלט הכניסה לעיירה, שנושא כיום את הכיתוב "בירת המסעדות העולמית". את הכינוי, אגב, העניקה העיירה – בה ישנן ארבע מסעדות – לעצמה.

רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
נבחר לראשונה בגיל שלוש. בובי/AP

מדי שנה נערך בשבוע הראשון של חודש אוגוסט פסטיבל אוכל בדורסט שנקרא "הטעם של דורסט". כחלק מהמסורת, נערכות בכל שנה בפסטיבל גם הבחירות לראשות העיר – וכך גם השנה. יש לציין כי לדורסט אין עירייה רשמית וכי לראש העיר אין חובות פורמליות כיוון שהעיירה נחשבת חלק מהעיירה הסמוכה פארק רפידס. כל אחד מהתושבים רשאי להגיש את מועמדותו לראשות העיר ולפני כמה שנים אף היה כלב מקומי מועמד לתפקיד. הבוחרים יכולים להצביע ככל העולה על רוחם, כאשר כל שלשול פתק עולה דולר אחד.

תפקידו העיקרי של בובי בקדנציה הראשונה היה לקדם בברכה את התיירים המגיעים לעיירה ומבקרים בבתי העסק שבה. כשמגבעת לבד שחורה לראשו, בובי הוביל בקיץ קבוצת מטיילים, שכללה ילדים ומבוגרים, בסיור ברחובות העיירה במסגרתו גייס 750 דולרים לצדקה. ההישג הגדול ביותר של ראש העיר הצעיר הוא קידום מכירות הגלידה במסעדות ובבתי הקפה של העיירה. הטעמים המועדפים על בובי, למי שתהה, הם שוקולד, וניל, תות, שערות סבתא וסורבה.

רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
לאחר שנבחר, אכל ארוחת ערב חגיגית עם אמו ויצא לדיג/AP

(עדכון ראשון: 22:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully