וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: ראש העיר בן 4 - ורץ לקנדציה נוספת

עם תמיכה מכ-30 תושבי העיירה דורסט שבמינסוטה, רוברט "בובי" טאפטס עשוי לזכות שוב בבחירות. "הוא עשה עבודה טובה", אמרה אמו של ראש העיר הצעיר ביותר בעולם

כמו רון חולדאי ויונה יהב, גם רוברט "בובי" טאפטס יתמודד בקרוב על קדנציה נוספת - למרות שהוא רק בן 4. ראש העיר הצעיר בעולם. טאפטס, תושב העיירה הזעירה דורסט שבמינסוטה, עומד לסיים את כהונתו בחודש הבא, כש-28 בעלי זכות הבחירה ילכו לקלפי. לפי מרבית ההערכות, טאפטס צפוי לזכות בתפקיד פעם נוספת.

רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
"עשה עבודה טובה". ראש העיר בובי טאפטס/AP

מדי חודש אוגוסט, במהלך פסטיבל הטעמים של העיירה שנודעה בעיקר בזכות המסעדות הפועלות בה, נבחר ראש עיר חדש שמכהן בתפקיד במשך שנה. ראש העיר המכהן שולף את שם יורשו מקופסה שבה מופיעים על גבי פתקים שמות המועמדים. בחודש הבא בובי יבחר את ראש העיר החדש, אך קיים סיכוי שייבחר לתפקיד בשנית, כיוון שהוא מתמודד גם השנה. "הוא היה בסדר גמור, הוא עשה הרבה יחסי ציבור לעיירה", סיפרה אמה, אמו בת ה-34 של ראש העיר הצעיר.

רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
ייבחר בשנית? טאפטס/AP

"אני חושבת שהוא עשה עבודה טובה", הסבירה. תפקידו העיקרי של בובי היה לקדם בברכה את התיירים המגיעים לעיירה ומבקרים בבתי העסק שבה. כשמגבעת לבד שחורה לראשו, בובי הוביל באחרונה קבוצת מטיילים, שכללה ילדים ומבוגרים, בסיור ברחובות בעיירה שנועד לגייס כספים לצדקה. ההישג הגדול ביותר של ראש העיר הצעיר הוא קידום מכירות הגלידה במסעדות ובבתי הקפה של העיירה. הטעמים המועדפים על בובי, למי שתהה, הם שוקולד, וניל, תות, שערות סבתא ושרבט. התושבים, וגם אנשי החוק, מאוד מרוצים מראש העיר. "אני חושב שהוא ממזר קטן וחמוד, ורבים מהתושבים חושבים כמוני", אמר לסוכנות הידיעות AP שריף המחוז, קורי אוקס. "מתי יצא לך לראות ילד קטן בעל אישיות טובה?הוא לא חושש להראות זאת. אני חושב שזה נהדר", הוסיף איש החוק.

רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה/AP
רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה. AP
רוברט "בובי" טאפטס, ראש העיר דורסט, מינסוטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully