וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר אמיץ: חברות לעט נפגשו לראשונה לאחר 74 שנים

השתיים, אזרחיות אוסטרליה וארצות הברית, החלו להתכתב ביניהן עוד לפני פרוץ מלחמת העולם השנייה במסגרת משימה בבית הספר. לאחר 3,000 מכתבים ועשרות שנים החליטו להיפגש

בימים בהם מכתבים הנשלחים באמצעות מערכת הדואר הפכו לעניין די נדיר, ומצד שני, התכתבויות חוצות ימים ויבשות הן עניין של מה בכך - אודרי סימס מפרת', אוסטרליה, ונורמה פראטי מטקסס, ארה"ב, יצרו יחד סיפור מיוחד במינו וחריג בהחלט.

במשך 74 שנים, החל משנת 1939, סימס ופראטי היו "חברות לעט", כאשר ערכו ביניהן חלופת מכתבים שכללה למעלה מ-3,000 מכתבים ששלחו האחת לשנייה. כעת, לאחר פרק הזמן הממושך, בלשון המעטה, בו התכתבו השתיים, הן נפגשו לראשונה, במפגש עמוס רגשות וציפיות.

כפי שדיווחה סוכנות AP, פראטי בת ה-87 וסימס בת ה-83 החלו להתכתב ביניהן בשנת 1939, כחלק ממשימה שהוטלה עליהן בבית הספר היסודי. על אף המרחק הרב ביניהן (ואולי דווקא בגללו) המשיכו השתיים לשמור על קשר המכתבים, גם שנים ארוכות לאחר שכבר לא נדרשו לכך.

צפו בחברות הוותיקות נפגשות לראשונה

מגוון הנושאים בהן עסקו השתיים בהתכתבויות ביניהן היה באופן טבעי רחב ומגוון, החל ממלחמת העולם השנייה, כפי שנחוותה על ידן, וכלה בחייהן הפרטיים והמשפחות שהקימו עם השנים.

שתי החברות הוותיקות נפגשו סוף-סוף כאשר סימס, מלווה במשפחתה, נחתה לפני כשבוע בשדה התעופה "קורפוס כריסטי" בטקסס, ומי באה לקדם את פניה אם לא פראטי הנרגשת, אשר טענה שהיא "קצת בהלם".

לאלו אשר תוהים האם קשר המכתבים ארוך השנים הזה מהווה שיא עולמי, יצוין, כי בספר השיאים של גינס מופיע קשר דומה שנמשך לאורך 77 שנים, רק 3 שנים יותר מהמקרה הזה, בין חברות לעט מארצות הברית ובריטניה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully