וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב, אדוני הנשיא: אובמה חוגג 52

"השיער שלך מאפיר, אבל אני אוהבת אותך יותר מתמיד", צייצה מישל אובמה בטוויטר, וגם הנשיא לשעבר קלינטון איחל לו מזל טוב מכל הלב. ואיך חגג נשיא? במשחק גולף עם חברים

עד 120. נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, מתקרב היום (שני) לשעות האחרונות בהן יציין את יום הולדתו ה-52, החל ב-4 באוגוסט. את התאריך המכובד בחר אובמה לבלות במשחק גולף עם חברים ותיקים ועמיתים לשעבר בקמפ דיוויד, זאת לאחר שנשא תדרוך קצר אודות איום אל-קאעדה על שגרירויות ארה"ב במזרח התיכון.

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, חוגג יום הולדת 52. רויטרס
ככה הוא נראה, בגיל 52 בדיוק/רויטרס

הגברת הראשונה והאישה שלצדו, מישל אובמה, פרסמה בעמוד הטוויטר הרשמי שלה תמונה בשחור-לבן של בני הזוג הצעירים כשהם ישובים על ספה וכתבה: "מזל טוב ברק! השיער שלך מעט האפיר, אבל אני אוהבת אותך יותר מתמיד". ציוץ מכובד נוסף פרסם נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון שכתב: "ל-44: מזל טוב. מאחל, 42", כשהוא מכנה את שניהם, כמובן, במספרם הסידורי כנשיאי ארה"ב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
"השיער שלך מאפיר, אבל אני אוהבת אותך יותר מתמיד". הזוג אובמה הצעיר/מערכת וואלה, צילום מסך

חתן יום ההולדת נולד בהוואי ואת לימודיו האקדמיים העביר באוניברסיטת קולומביה, אותה סיים עם תואר ראשון במדע המדינה. לאחר מספר שנים הוא הוציא תואר נוסף במשפטים מאוניברסיטת הארוורד. בשנת 1989 פגש את מי שלימים תהפוך לאשתו, מישל, והשניים נישאו ב-1992. אובמה משתייך למפלגה הדמוקרטית והוא מכהן כנשיאה של ארה"ב מאז שנת 2009, כשהוא נושא את התואר הנשיא האמריקני-אפריקני הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully