וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לגיהינום: החטופה שבה אל "בית הזוועות"

מישל נייט, שהוחזקה במשך 11 שנים כשידה כבולות על ידי אריאל קסטרו, ביקרה בבית בקליבלנד ממנו נמלטה לפני שלושה חודשים. קסטרו נידון השבוע למאסר עולם והבית ייהרס בקרוב

מישל נייט, ששוחררה לאחרונה לאחר 11 שנים בשבי, שבה אתמול (שישי) אל הבית בו הוחזקה בקליבלנד, שכונה "בית הזוועות" – כך דווח ברשת CBS. נייט בת ה-32 נמלטה מחוטפה, אריאל קסטרו, יחד עם שתי נשים נוספות – אמנדה ברי וג'ינה דה-חסוס – לפני כשלושה חודשים.

נייט, החטופה שניזוקה באופן המשמעותי ביותר בשנות השבי, הסובלת מבעיות בדיבור ומקשיים בהבעות הפנים, הגיעה לבית עם קבוצה קטנה של אנשים, אך בחרה שלא להיכנס פנימה. היא הודתה לשכניה על הסיוע בחילוצן, שהתרחש לאחר שאמנדה ברי הצליחה להימלט וקראה לעזרה. על פי הדיווח, גם ברי ואביה ודה-חסוס ביקרו במקום. שלוש הנשים נעלמו בשכונות המערביות של קליבלנד בשנים 2004-2002, וחולצו בחודש מאי השנה. הבית בו הוחזקו הנשים כשידיהן כבולות ייהרס בקרוב.

הבית בו נמצאו חטופות באוהיו, קליבלנד. AP
בחרה שלא להיכנס פנימה. בית הזוועות/AP

קסטרו נידון ביום חמישי האחרון למאסר עולם ועוד אלף שנות מאסר ללא אפשרות חנינה, לאחר שהודה ברצח בנסיבות מחמירות, חטיפה ואונס. הוא אף ירצה את עונשו בבידוד. במהלך הדיון האחרון בעניינו פנתה נייט לקסטרו ואמרה: "לקחת ממני 11 שנים מחיי, ועכשיו קיבלתי אותם בחזרה. ביליתי 11 שנים בגיהינום. עכשיו מתחיל הגיהינום שלך. אני אתגבר על כל מה שקרה, אך אתה עומד בפני גיהינום נצחי. מעתה והלאה, לא אתן לך להגדיר אותי, או להשפיע על מי שאני".

"הימים הפכו ללילות, הלילות הפכו לימים, השנים הפכו לנצח", הוסיפה נייט. "ידעתי שלאף אחד לא אכפת ממני. אמרת שלמשפחה שלי לא אכפת. אף אחד לא צריך לעבור את מה שאני עברתי, אף אחד, אפילו לא האויבים הגרועים ביותר שלי".

מישל נייט אחת החטופות צבית הזוועות באוהיו בגזר דין לאריאל קסטרו המואשם בחטיפה, אונס ורצח-, אוגוסט. רויטרס
"עכשיו מתחיל הגיהינום שלך". נייט מקריאה את הצהרתה בבית המשפט כשקסטרו יושב מאחוריה/רויטרס

יום קודם לכן פרסמה משטרת קליבלנד מכתב שקיבלה מנייט. "אתם לא יודעים עד כמה אני מעריכה את הזמן ואת העבודה שלכם באיסוף כרטיסי הברכה והמתנות עבורי ועבור הבנות האחרות", כתבה נייט. "החיים קשים, אבל אני חזקה יותר. בדיוק כשהזחל חשב שהעולם נגמר, הוא הפך לפרפר. תודה, ושאלוהים יברך אתכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully