וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברחה מאונס ליער, ושרדה 12 יום על מי נהר ופטל

צעירה מקנדה אבדה בחורשה גדולה במחוז אלברטה לאחר שנמלטה מתקיפה מינית. היא נדדה ברחבי היער, עד שנמצאה תשושה ואושפזה בבית החולים. החשוד בתקיפה נעצר

צעירה בת 25 שרדה במשך 12 יום לבדה בחורשה גדולה, כשהיא ניזונה מפירות יער ומי נהר בלבד. הצעירה נעדרה מאז 14 ביולי בשמורה במחוז אלברטה בקנדה, לאחר שעברה תקיפה מינית. רשת החדשות הקנדית CBC דיווחה אמש (רביעי) כי היא אותרה לבסוף במצב תשוש, ואושפזה בבית החולים עם לסת שבורה ופציעות שטחיות בעורה. גבר בן 36 נעצר בחשד לתקיפה וניסיון אונס.

הצעירה טיילה עם קבוצה באזור העיירה רוקי מאונטן האוס, כשהרכב בו נסעו שבק חיים. מסיבה שטרם התבררה הקבוצה התפזרה והצעירה מצאה את עצמה עם גבר זר, שככל הנראה ניסה לתקוף אותה, ואז ברחה ממנו. אמה דיווחה כי היא נעדרת והמשטרה החלה בחיפושים אחריה בסיוע מתנדבים. לבסוף היא נמצאה על ידי פועל מקומי, במרחק עשרה קילומטרים מהמקום בו נעלמה.

"היא נמלטה מהגבר לתוך השיחים ואז תעתה ואבדה", אמר ניק מונרו, שוטר מקומי. "היא קיבלה מכה חמורה בראש ופשוט נדדה וניסתה למצוא את דרכה החוצה". מונרו הוסיף כי הצעירה הצליחה לשרוד את כל הימים בשתיית מי נהר ובאכילת פירות יער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully