וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: המטופלת מחוסרת הכרה, הרופא מתעצל לקום

בסרטון שצולם בגמה שבברזיל בדצמבר 2012 נראה רופא יושב במשרדו בעוד שאישה שרועה על ספסל בחדר ההמתנה. שני גברים החליטו לעשות מעשה וגררו את הספסל אל חדרו של הרופא העצל

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

תיעוד מברזיל של רופא המתעלם ממטופלת מחוסרת הכרה לפני מספר חודשים נחשף לראשונה רק החודש, לאחר שאותו הרופא הסתבך פעם נוספת. בסרטון שצולם בגמה שבברזיל בדצמבר 2012 נראה הרופא יושב במשרדו בעוד שהאישה שרועה על ספסל בחדר ההמתנה. האישה יושבת על הספסל כשראשה שמוט לאחור, אך הרופא ממשיך בשלו ומתעלם לחלוטין מן מהמטופלת. לאחר שסירב לקום ולטפל באישה, החליטו שני גברים שנכחו במקום לגרור את הספסל עליו ישבה אל חדרו של הרופא העצל.

האתר גלובו דיווח כי הסרטון צולם על ידי כבאי שפינה את האישה לבית החולים. לאחר שנגררה לחדרו של הרופא הוא עדיין סרב לטפל בה, וצפה באחות מודדת את לחץ דמה של האישה. הכבאי, רוגאן רודריגז, החליט לפרסם את הסרטון לאחר שגילה כי אותו הרופא סרב לטפל ברופא נוסף באפריל. הוא נמצא כעת בחופשה, אך כבר נחקר על ידי גורמים רפואיים בחשד לרשלנות רפואית.

רודריגז זיהה את הרופא מאותה התקרית בדצמבר ונדהם לגלות כי התנהגותו חסרת הרחמים לא הייתה חד-פעמית: "נכנסתי למשרד שלו, הסברתי לו שהבאתי מטופלת וביקשתי ממנו להעיף מבט. הוא הסתכל עלי ואמר 'אני אראה אותך אחרי שאפגוש מטופלים רבים'. הוא התעלם ממני לחלוטין". עונשו של הרופא יכול לנוע בין אזהרה לבין שלילת רישיונו לעסוק ברפואה.

במקרים כאלו, סירובו של הרופא לפגוש את המטופל עם הגעתו לבית החולים עלולה לגרום לבעיה נוספת: לוחמי כיבוי האש והאמבולנסים בהם פונו מטופלים אינם זמינים לאחרים שזקוקים להם, כי הכבאים והפרמדיקים יכולים לעזוב את המטופל רק לאחר שרופא החל לטפל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully