וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פיתוח חדש יאבחן מחלות לפי צורת ההליכה

28.7.2013 / 16:47

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

יח"צ - חד פעמי

הממשלה אישרה היום (ראשון) בישיבתה את טיוטת חוק יסוד: משאל עם, הקובע כי כל העברה של שטחים מריבונותה של מדינת ישראל למדינה אחרת תחייב עריכת משאל עם.

תושב נתניה הותקף אתמול, על פי החשד, על ידי כמה גברים חרדים כשעמד בתחנת אוטובוס. על פי הדיווח, הגברים עצרו את מכוניתם, האשימו אותו שהביט על אישה בהריון, הכניסו אותו פנימה, הכו אותו וזרקו אותו ברחוב.

מנכ"ל נמל אשדוד שוקי סגיס הודיע על כוונתו לפרוש בנובמבר. הודעתו של סגיס באה לאחר ביקורת קשה על שכר העובדים ועל התקשרויות שביצעה ההנהלה עם חברו השייכות ליושב ראש ועד העובדים הפורש, אלון חסן.

28 אריזות קונדומים החשודים כמזויפים נתפסו בפיצוצייה בראשון לציון. הקונדומים שווקו תחת המותג "דורקס אקסטרה סייף" ואריזותיהם כחולות.

חברה ישראלית בשם סנסוגו מפתחת מכשיר לניתוח צורת ההליכה שאמור לסייע לרופאים לאבחן מחלות ומאפיינים רפואיים שונים. עד כה המחקר על צורות הליכה של אנשים היה יקר מאוד ובלתי מושג עבור אנשים רבים, והפיתוח הישראלי מנסה לשנות זאת.

התחזית: מזג האוויר מחר יהיה ללא שינוי ניכר. הים עדיין יהיה מסוכן לרחצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully