וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הביקורת על נמל אשדוד: המנכ"ל הודיע שיפרוש

רמי שני

28.7.2013 / 13:10

מנכ"ל נמל אשדוד, שוקי סגיס, הודיע על כוונתו לפרוש בנובמבר. בהנהלה אישרו את הדברים. לאחרונה הנמל היה נתון לביקורת ציבורית נוקבת בשל שכר העובדים וההתקשרות עם ספקים

מנכ"ל נמל אשדוד, שוקי סגיס, הודיע הבוקר (ראשון) על כוונתו לפרוש מתפקידו בראשית חודש נובמבר הקרוב. סגיס מסר את ההודעה ליושב-ראש מועצת המנהלים של הנמל. בהנהלת הנמל אישרו את הדברים ואמרו כי הודעה רשמית תינתן בקרוב. ההודעה צפויה לכלול גם לוח זמנים לאיתור מחליף לסגיס.

התפטרותו של סגיס אינה מגיעה כהפתעה. הנמל היה נתון תחת ביקורת ציבורית קשה בתקופה האחרונה, שנבעה בעיקר מהיקפי שכר העובדים ומהתקשרויות שונות שביצעה ההנהלה עם חברות השייכות ליושב-ראש ועד העובדים הפורש, אלון חסן. גם מבקר המדינה, שבחן עניינים שונים הקשורים לנמל, ביקר באופן קשה את התנהלות החברה, וקבע בין השאר שקיימת בעייתיות רבה בכל הנוגע לרכש מספקים חיצוניים שהחברה ביצעה.

בדו"ח שפורסם באוקטובר אשתקד נמצאה התנהלות לא ראויה בכל הקשור לחוזי ההתקשרויות של החברה עם הספקים. המשנה למנכ"ל מבקר המדינה, צבי ורטיקובסקי, אמר שנמצא שהחברה ניצלה בצורה לא ראויה סעיפים הנוגעים לפטור ממכרזים ופירשה אותם בצורה שגויה. הוועדה לביקורת המדינה, שביקרה בנמל אשדוד בתחילת הקיץ, מצאה עם זאת כי חברת נמל אשדוד ביצעה תיקון ליקויים רחב היקף תוך התייחסות משמעותית לדו"ח.

בעקבות הפרסומים בתקשורת הועלתה דרישה לחקור באופן יסודי את התנהלות חברת נמל אשדוד ולהסיק מסקנות כלפי הגורמים המעורבים. בתוך הסערה הציבורית שהתעוררה, הודיע אלון חסן על כך שהוא משעה את עצמו מתפקידו כיושב ראש ועד העובדים ועבודתו בנמל הופסקה. חסן הועסק בחטיבת התפעול של הנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully