וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: חקלאי ננשך על ידי נחש - ונשך אותו בחזרה

נילאב דהורביי חזר מעוד יום עבודה במרעה הבקר. למרות שהותקף על ידי הזוחל המאיים הוא לא נבהל, הגיב במהירות והשיב לו באותה מטבע. רופא שטיפל בו: "לא ראיתי מקרה כזה"

חקלאי ממדינת מאדיה פראדש שבמרכז הודו ננשך על ידי נחש באגודלו ביום רביעי האחרון. אולם, בניגוד למצופה, הוא לא נבהל, תפס את הנחש, נשך אותו בחזרה וכך הרג אותו. "ניצלתי מהנשיכה של הנחש רק משום שנשכתי אותו למוות בחזרה", אמר לרופאים החקלאי בן ה-30, נילאב דהורביי, לאחר האירוע הלא שגרתי.

המפגש בין דהורביי, שמתגורר בכפר בשם מאקהיבוראגון, התרחש סמוך לשעה 19:30 בערב כאשר החקלאי החרוץ חזר מעוד יום עבודה במרעה הבקר. ברגע שהנחש, שהרשויות במדינה לא הצליחו לעמוד על טיבו, נשך אותו, הוא הסתער עליו בחמת זעם ונשך אותו עד שהוא מת. כך ניצל דהורביי מכניסה לסטיסטיקה העגומה במדינתו, בה מספרם של התושבים שמתו בשבעת החודשים האחרונים ממפגש עם נחשים ארסיים מגיע ללא פחות מ-800.

לאחר שהצליח לנטרל את הנחש, פונה דהרוביי לבית החולים. שם נתנו לו הרופאים נוגדנים לארס של הנחש, מה שהציל את חייו בסופו של דבר. "ראיתי יותר מ-200 מקרים של נשיכות נחש מאז שאני נמצא באזור הזה, אבל מקרה מהסוג הזה הוא הראשון שראיתי בחיי", סיכם את הארוע הנדיר ד"ר שרי-וסטב, אחד הרופאים שטיפלו בדהורביי, ששוחרר ביום שישי מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully