וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה: התבצר בבית דירות והרג שישה בני אדם

כוחות משטרה פרצו לדירה שבה התבצר החמוש בעיר היילאה, הרגו אותו והצילו כמה בני ערובה נוספים. כנראה מדובר בסכסוך בין מנהלי בית הדירות לאחד השוכרים

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

אדם הרג הלילה (שבת) שישה בני אדם בעיר היילאה בפלורידה שבארצות הברית – ונורה למוות על ידי המשטרה. דובר המשטרה המקומית, אדי רודריגז, אמר לרשת CNN כי בערב שישי בשעה 18:30 (שעון מקומי) התקבל דיווח במוקד המשטרה, לפיו אדם חמוש התבצר בבית דירות בעיר הסמוכה למיאמי עם גבר ואישה. רודריגז הוסיף כי השוטרים שהוזעקו למקום גילו בדירה שבקומה החמישית את גופותיהם של שני בני הערובה ושמעו קולות ירי נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוטרים סורקים את הדירה שבה התבצר הגבר בפלורידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיוון שהמשא ומתן בין השוטרים למתבצר לא צלח, והוא סירב להסגיר עצמו לידיהם, צוות יחידת משטרה לשחרור חטופים הוזעק למקום. אנשי היחידה פרצו לדירה שבו התבצר הגבר, הרגו אותו וחילצו כמה בני ערובה שהיו שם תוך חילופי יריות ביניהם לבין המתבצר. בסריקות שערכו הם גילו בסך הכול חמש גופות של בני ערובה בבית הדירות – שלוש נשים ושני גברים. חלק מהם התגלה בדירה אחרת. כמו כן אדם נוסף, שהלך עם בנו סמוך לבית הדירות, נורה למוות על ידי המתבצר, ככל הנראה מכדור תועה. לפי שעה מניעיו של המתבצר לא ברורים, וזהותו לא פורסמה, אך עיתון מקומי דיווח כי הרקע למסע ההרג הוא סכסוך בין אחד משוכרי הדירות בבניין לבין בעל ואישה שניהלו את המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully