וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן הודי הציג תעודת לידה וטען: אני בן 141

אם הפרטים יתבררו כנכונים, פרוז-אוד-דין מיר יהפוך לאיש המבוגר בעולם, כשהשיא כיום עומד על 115 שנה. בני משפחתו מתארים אדם שחי חיים מלאים ויודע להפליג בסיפורים

מתיחה או אמת מסעירה? פרוז-אוד-דין מיר, אב לעשרה מהודו, טוען כי הוא האדם המבוגר ביותר בעולם וגילו הוא 141 שנה. על פי דיווחים בכלי תקשורת הודים, מיר אוחז בתעודת לידה, בה רשום כי הוא נולד ב-10 במרץ, 1872. אם התעודה אכן אמינה, זה הופך את מיר למבוגר מהאישה היפנית בת ה-115, שדורגה על ידי ספר השיאים של גינס כאדם המבוגר ביותר בעולם כיום.

בשל גילו המופלג לכאורה, מיר מדבר בקול שבור, אך למרות שראייתו דהתה הוא עדיין יכול להכיר בבני משפחתו. הוא גר בהרים, במחוז הצפוני אורי שבחבל קשמיר, ורק לעתים רחוקות הוא מתרחק מביתו. במשך שנים הוא חי ועבד בפקיסטן, וב-1890 התחתן עם אשתו הראשונה. "לא היו גבולות בין הודו ופקיסטן באותם ימים", סיפר למגזין הודי. לאחר שאשתו הראשונה מתה חזר מיר להודו והתחתן עם שלוש נשים אחרות. נכדו, עבדול ראשיד, אמר כי בריאותו של סבו הידרדרה בעשר השנים האחרונות. "היינו רגילים לשמוע כל כך הרבה סיפורים ממנו כשהיינו צעירים", הוא סיפר.

האיש שנחשב עד היום לאדם המבוגר ביותר בעולם מת בחודש שעבר בגיל 116 לאחר שסבל מדלקת ריאות במשך חודש. עתה ייאלצו בספר השיאים של גינס לבדוק את טענותיו של מיר ההודי, ולבדוק את מהימנותה של תעודת הלידה שלו, ואם הפרטים יתבררו כנכונים – ייאלצו לעדכן את הספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully