וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 22 נעקץ על ידי עקרב בדרום; מצבו בינוני-קשה

רמי שני

22.7.2013 / 22:51

הצעיר נעקץ בצווארו באזור צומת פלוגות שבחבל לכיש. הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לחדר הלם בבית החולים ברזילי באשקלון. אתמול נעקצה בנגב פעוטה בת שנה וחצי, מצבה הוגדר קשה

צעיר כבן 22 נעקץ הערב (שני) על ידי עקרב צהוב בצווארו באזור צומת פלוגות בחבל לכיש. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בו טיפול ראשוני ופינה אותו בניידת טיפול נמרץ לחדר הלם בבית החולים ברזילי באשקלון כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה. עקרבים צהובים הם ארסיים במיוחד ויצוין כי מקום העקיצה בצוואר נחשב מסוכן במיוחד בשל הקרבה למוח.

מאז תחילת עונת הקיץ נרשמו כמה אירועים של עקיצות על ידי עקרבים בדרום הארץ. אתמול בבוקר נעקצה פעוטה בת שנה וחצי על ידי עקרב צהוב והובאה למרפאה של קופת חולים בערערה שבנגב. חובשים של מגן דוד אדום טיפלו בה ופינו אותה לבית החולים סורוקה במצב בינוני אך יציב. בהמשך היום הוחמר מצבה של הפעוטה והוגדר קשה והיא הועברה לחדר הלם.

מכת עקרבים: מה עושים כשנעקצים?

לפני כשבועיים פונה לוחם משמר הגבול בן 20 לבית החולים העמק בעפולה לאחר שנעקץ על ידי עקרב סמוך לבסיסו ביישוב גן נר. החייל אושפז להשגחה, ומצבו הוגדר טוב ויציב. באותו היום נעקצה פעוטה כבת שנתיים על ידי עקרב צהוב בנגב ונפצעה באורח בינוני. פרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותה מאזור צומת ביר דאג' לבית החולים סורוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully