וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרעישו בגן ציבורי ותקפו שוטרים בגז מדמיע"

רמי שני

22.7.2013 / 5:00

שלושה צעירים נעצרו בבאר שבע לאחר שעל פי החשד תקפו שוטרים שהגיעו לאחת השכונות בעיר עקב תלונות על רעש בשעת בוקר מוקדמת. "ננהג באפס סובלנות כלפי אירועים כאלה"

תלונה על הרעש שהסתיימה במעצר: שלושה צעירים תושבי באר שבע נעצרו שלשום (שבת), לאחר שעל פי החשד תקפו שוטרים שהגיעו לאחת השכונות בעיר בעקבות תלונות על רעש. מפרטי החקירה עולה כי חבורת צעירים שהקימה רעש בשעת בוקר מוקדמת בגן ציבורי בעיר התבקשה על ידי השוטרים והפקחים שהוזעקו למקום לפזר את ההתקהלות. ואולם הצעירים, בשנות ה-30 וה-20 לחייהם, סירבו לעזוב את הגן.

לדברי המשטרה, בשלב זה החלו כמה מהמרעישים לתקוף את השוטרים והפקחים שהגיעו לשם. כמו כן במהלך הניסיונות לעצרם, נפל מכליו של אחד השוטרים תרסיס גז פלפל. על פי החשד, צעירה שהייתה מעורבת ביצירת הרעש, חטפה את התרסיס וריססה באמצעותו לכיוון השוטרים. כתוצאה מכך נפגע אחד השוטרים באורח קל בפניו.

"נמצה את הדין עם המעורבים"

יחד עם הצעירה נעצרו שני גברים שעל פי החשד היו מעורבים אף הם בהקמת מטרד הרעש. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בבאר שבע. יצוין כי השניים היו תחת השפעה של משקאות משכרים. בחקירתם, התבררו גם פרטיה של הצעירה שהפעילה את תרסיס גז הפלפל כלפי השוטרים. מפקד יחידת השיטור העירוני פקד דודו לוי ציין כי ההתנהגות האלימה של המעורבים באירוע לא תרפה את ידיהם של השוטרים והפקחים: "אנו ננהג באפס סובלנות כלפי אירועים מעין אלה ונמצה את הדין עם המעורבים", הבהיר.

בשנה שעברה נרצח תושב העיר, גדי ויכמן, לאחר שביקש מקבוצת צעירים שהרעישה מתחת חלון ביתו לשמור על השקט. על פי כתב האישום שהוגש, ויכמן נדקר בסכין שהחזיק בידו צעיר בשם עדן אוחיון, שנגדו הוגש כתב אישום באשמת רצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully