וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנת גדי ויכמן סיירה עם השופטים בזירת הרצח

רמי שני

11.3.2013 / 17:55

מיכל ויכמן, שבעלה נדקר למוות במאי שעבר לאחר שביקש מחבורת נערים להנמיך את קולם בשעת לילה, אמרה כי השחזור שערך הנאשם ברצח, עדן אוחיון, היה "כמו טיול בשבילו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: רן מנחם

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע ערכו היום (שני) סיור בשכונה שבה נרצח במאי 2012 גדי ויכמן, אשר נדקר למוות במהלך ויכוח שהתפתח בינו לבין חבורת צעירים שהרעישה בשעת לילה מתחת לביתו. מוקדם יותר העיד בבית המשפט הצעיר עדן אוחיון, הנאשם ברצח ויכמן, וגולל בפני הרכב השופטים את השתלשלות האירועים באותו ליל שבת, שבו דקר לכאורה למוות את ויכמן.

אלמנתו של ויכמן, מיכל, התלוותה אל השופטים במהלך הסיור שערכו בזירת הרצח. היא אמרה לוואלה! חדשות כי שחזור האירועים על ידי אוחיון בזירת הרצח היה בשבילו "כמו טיול". היא סיפרה כי בעדותו בבית המשפט אוחיון לא התנצל על מעשיו. סנגורו של הצעיר, עורך הדין אלי כהן, חזר על גרסתו של אוחיון לפיה הוא דקר את ויכמן מתוך הגנה עצמית.

הארכת מעצר של אחד החשודים ברצח גדי ויכמן בבאר שבע, מאי 2012. דייב בוימוביץ'
טוען להגנה עצמית. הנאשם ברצח ויכמן, עדן אוחיון/דייב בוימוביץ'

בחודש אוקטובר החולף הודה אוחיון בן ה-18 כי דקר למוות את ויכמן. בדיון בבית המשפט התפרעו בני משפחתו של אוחיון באולם הדיונים, ובעקבות כך אמרה אלמנתו של ויכמן כי "התפוח לא נופל רחוק מהעץ. אם הם מתנהגים ככה, אין פלא שהוא דקר אותו". בני משפחתו של אוחיון ניסו למנוע מצלמי עיתונות לצלם אותם, ואף דחפו את אחד הצלמים שנכח במקום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדי ויכמן וילדיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי כתב האישום, באחד מלילות שישי בחודש מאי 2012 ישב אוחיון עם ארבעה מחבריו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן ובני משפחתו בבאר שבע. החבורה הקימה רעש רב ובתו הקטנה של ויכמן התעוררה. לאחר שבני הזוג ביקשו מהנערים להנמיך את קולם כמה פעמים, האישה הזעיקה את המשטרה. בשעה 2:00 לפנות בוקר, החליט ויכמן לרדת לפארק ולבקש מהנערים שקט. אוחיון התקדם לעבר ויכמן, שנגח בפניו כשזה היה קרוב אליו. על פי כתב האישום, אוחיון שלף סכין מטבח שנשא עמו ונעץ אותה בעוצמה בגופו של ויכמן. לאחר מכן נמלטו החמישה לביתו של אוחיון. "הנאשם הכין את עצמו להמית את המנוח, והכין מכשיר שבו ימית אותו", ציינה הפרקליטות בכתב האישום.

המפכ"ל: התנהלות השוטרים - תקלה

בני משפחתו של ויכמן העלו טענות קשות על התנהלות המשטרה באירוע, לפיהן השוטרים שטענו כי נענו לקריאתה במוקד 100, לא הגיעו למקום. בעקבות תחקיר פנימי שנערך במשטרה, הושעתה מתפקידה שוטרת הסיור שטענה כי סיירה בשכונת נווה זאב בבאר שבע בליל הרצח, בשל החשד כי שיקרה, וכלל לא סיירה במקום. נוכח ממצאים המעלים חשד לעבירות פליליות בתפקודה, הוחלט במשטרה על ההשעיה, שהעלתה בעיה של אמינות קשה בדיווחים שלה ושל הפקח העירוני שנלווה אליה. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הודה באחריות המשטרה בנושא: "אין לי טענות על הדברים שאמרו האזרחים על המשטרה בעקבות האירוע בבאר שבע. זהו אירוע קריטי שמשפיע על תחושת הביטחון של הציבור", אמר המפכ"ל כמה שבועות לאחר הרצח. "זה היה אירוע נורא, בו גילינו שהשוטרת דיווחה דיווח שיקרי, זו תקלה של המשטרה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully