וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם ברצח גדי ויכמן הודה כי דקר; משפחתו התפרעה

רמי שני

11.10.2012 / 11:05

בני משפחתו של עדן אוחיון, הצעיר המואשם כי רצח את ויכמן מתחת לביתו בבאר שבע כי ביקש שקט, התפרעו בבית המשפט המחוזי בעיר. אלמנת ויכמן: "התפוח לא נופל רחוק מהעץ"

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

עדן אוחיון, הצעיר שנאשם ברצח גדי ויכמן בחודש מאי השנה בבאר שבע, הודה הבוקר (חמישי) בבית מהמשפט המחוזי בבאר שבע, במהלך דיון במענה צוות ההגנה לכתב האישום שהוגש נגדו, כי הוא דקר אותו למוות. בני משפחתו של אוחיון התפרעו באולם הדיונים, ובעקבות כך אמרה אלמנתו של ויכמן, מיכל, כי "התפוח לא נופל רחוק מהעץ. אם הם מתנהגים ככה, אין פלא שהוא דקר אותו". בני משפחתו של אוחיון ניסו למנוע מצלמי עיתונות לצלם אותם, ואף דחפו את אחד הצלמים שנכח במקום. הדיונים במשפטו של אוחיון יחודשו בתחילת 2013, במהלכם יוצגו ראיות ועדויות שהתגלו בחקירת הפרשה.

לפי כתב האישום, באחד מלילות שישי בחודש מאי השנה ישב אוחיון עם ארבעה מחבריו בפארק הסמוך לביתו של ויכמן ובני משפחתו בבאר שבע. החבורה הקימה רעש רב ובתו הקטנה של ויכמן התעוררה. לאחר שבני הזוג ביקשו מהנערים להנמיך את קולם כמה פעמים, האישה הזעיקה את המשטרה.

שכניו של גדי ויכמן ז"ל: "מתלוננים למשטרה ולא קורה דבר". שי מכלוף
ביקש שקט מהצעירים ונדקר. גדי ויכמן/שי מכלוף

בשעה 2:00 לפנות בוקר, החליט ויכמן לרדת לפארק ולבקש מהנערים שקט. אוחיון התקדם לעבר ויכמן, שנגח בפניו כשזה היה קרוב אליו. אוחיון שלף סכין מטבח שנשא עמו ונעץ אותה בעוצמה בגופו של ויכמן. לאחר מכן נמלטו החמישה לביתו של אוחיון. "הנאשם הכין את עצמו להמית את המנוח, והכין מכשיר שבו ימית אותו", ציינה הפרקליטות בכתב האישום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

המפכ"ל: "רצח ויכמן - תקלה של המשטרה"

בני משפחתו של ויכמן העלו טענות קשות על התנהלות המשטרה באירוע, לפיהן השוטרים שטענו כי נענו לקריאתה במוקד 100, לא הגיעו למקום. בעקבות תחקיר פנימי שנערך במשטרה, הושעתה שוטרת הסיור שטענה כי סיירה בשכונת נווה זאב בבאר שבע בליל הרצח מתפקידה, בשל החשד כי שיקרה, וכלל לא סיירה במקום. נוכח ממצאים המעלים חשד לעבירות פליליות בתפקודה, הוחלט במשטרה על ההשעיה, שהעלתה בעיה של אמינות קשה בדיווחים שלה ושל הפקח העירוני שנלווה אליה. מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, הודה באחריות המשטרה בנושא: "אין לי טענות על הדברים שאמרו האזרחים על המשטרה בעקבות האירוע בבאר שבע. זהו אירוע קריטי שמשפיע על תחושת הביטחון של הציבור", אמר המפכ"ל כמה שבועות לאחר הרצח. "זה היה אירוע נורא, בו גילנו שהשוטרת דיווחה דיווח שיקרי, זו תקלה של המשטרה", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully