וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח סדרתי באוהיו: גופות שלוש נשים בבית נטוש

כחודשיים לאחר שנחשף "בית הזוועות" בקליבלנד, אותרו 3 גופות בבית בעיר כשהן עטופות בשקיות ניילון. חשוד, עבריין מין מורשע בן 35, נעצר. המשטרה מעריכה: יש קורבנות נוספים

שלוש גופות של נשים אותרו בבית נטוש בפרבר של קליבלנד, אוהיו – כך דיווחו אתמול (ראשון) כלי התקשורת בארצות הברית. על פי הדיווחים, הגופות שנמצאו היו עטופות בשקיות ניילון. אחת הגופות, כך דווח, נמצא במוסך הבית ביום שישי. בעקבות מעצר של חשוד אחד, נמצאו אתמול שתי הגופות הנוספות – אחת בחצר האחורית של הבית והשנייה במרתף הבית הריק מאדם.

גופותיהן של שלוש נשים אותרו בבית נטוש באוהיו; חיפושים אחר גופות נוספות, 21 ביולי 2013. רויטרס
הבית בקליבלנד בו אותרו שלוש הגופות, אתמול/רויטרס

משטרת קליבלנד ממשיכה בחיפושים אחר קורבנות נוספים. לדברי מפקד המשטרה המקומית, ראלף ספוטס, ההערכה היא כי יימצאו לפחות גופה אחת או שתיים נוספות במהלך הסריקות בבתים הנטושים באזור. עם זאת, הוא סירב למסור פרטים נוספים.

ראש עיריית קליבלנד, גריי נורטון, אמר כי שלוש הגופות הן של נשים שחורות. העיתון המקומי "קליבלנד פליין דילר" דיווח כי כל אחת מהגופות הייתה עטופה בארבע-חמש שקיות ניילון לפחות. על פי ההערכות, השלוש – שנמצאו במרחקים של 100 עד 200 מטרים אחת מהשנייה - נרצחו במהלך ששת עד עשרת הימים האחרונים לפני איתורן. הפתולוג ד"ר תומאס גילסון טען כי הגופות נמצאו במצב ריקבון מתקדם והעריך כי ייקחו כמה ימים עד אשר יזוהו ועד אשר תיקבע סיבת מותן.

גופותיהן של שלוש נשים אותרו בבית נטוש באוהיו; חיפושים אחר גופות נוספות, 21 ביולי 2013. AP
סריקות אחר קורבנות נוספים בבתים נטושים באזור/AP

רשת אן.בי.סי האמריקנית דיווחה כי החשוד שנעצר זוהה כמייקל מדיסון, בן 35. לדברי ראש העיר, טרם הוגש כתב אישום נגד החשוד, אך מדובר בעבריין מין מורשע שכבר ריצה תקופת מאסר בכלא. נורטון העריך כי קיימת אפשרות שהרוצח הושפע מהרוצח הסדרתי מקליבלנד, אנטוני סוול, שהורשע ב-2011 ברצח 11 נשים ונידון לעונש מוות.

גופותיהן של שלוש נשים אותרו בבית נטוש באוהיו; חיפושים אחר גופות נוספות, 21 ביולי 2013. AP
במשטרה מעריכים שישנם לפחות קורבן או שניים נוספים/AP

זו אינה הפעם הראשונה שאוהיו עולה לכותרות בעקבות מקרים מסוג זה. בחודש שעבר הואשמו שלושה תושבי אוהיו במקרה מחריד של התעללות באישה מוגבלת שכלית ובבתה, בת 6. לדברי האף.בי.איי, מדובר במקרה יוצא דופן של "עבדות מודרנית". הנאשמים העיקריים בפרשה, בני זוג מאורסים, החזיקו את האישה ואת בתה בביתם במשך שנה וחצי, ואילצו אותן לעבוד בניקיון ובשאר עבודות בכפייה. הם איימו שיגרמו לנחשים להכיש אותן אם לא יצייתו לפקודות.

כחודש קודם לכן, סערה אוהיו בעקבות חילוצן מהשבי של שלוש נשים צעירות שהוחזקו ב"בית הזוועות" בקליבלנד במשך כעשור. השלוש - ג'ינה דה-חסוס, אמנדה ברי ומישל נייט – חולצו לאחר שאחד השכנים הבחין בברי וחש לעזרתה. החוטף, נהג האוטובוס אריאל קסטרו, כופר במיוחס לו. הוא מואשם שחטף את הנשים מרחובות קליבלנד בשלוש הזדמנויות שונות בשנים 2004-2002. הוא כלא אותן בביתו בעיר, אנס אותן והחזיקן במרתף. הנשים נכבלו בשלשלאות ולא הורשו לצאת לחצר יותר מפעמיים במשך השנים.

(עדכון ראשון: 22:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully