וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטפלת הצילה את התינוק מלוע הכלבים: "נס משמיים"

שלומי גבאי

21.7.2013 / 18:24

שעות לאחר ששני כלבים תקפו אותה ואת התינוק בו היא מטפלת במושב אביחיל, שחזרה מרים חכמון את רגעי האימה: "העפתי את הילד כדי שלא ייפגע, והכלבים עלו עליי. ניצלתי במזל"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

כמה שעות לאחר שננשכה על ידי כלבים במושב אביחיל בשרון, מרים חכמון מתקשה להירגע. חכמון, תושבת נתניה בת 51, מטפלת של תינוק בן שנה וחודשיים, חשבה שהגיעה בבוקר לעוד יום עבודה שגרתי במושב השליו. אבל דבר לא הכין אותה לרגעי האימה שהגיעו זמן לא רב לאחר מכן. "יצאתי לשחק עם התינוק בגן השעשועים, ישבנו על הספסל ופתאום התנפלו עליי שני כלבים", שחזרה חכמון, כלא מאמינה, את השניות הראשונות של התקיפה. "העפתי את הילד כדי שלא ייפגע, והכלבים עלו עליי".

שתי מטפלות עם ילדים הותקפו ע"י כלבים במושב אביחיל, יולי 2013. שלומי גבאי
"פתאום התנפלו עליי". חכמון מתאוששת לאחר התקיפה/שלומי גבאי

חכמון המשיכה וסיפרה כיצד גם הילד שטייל עם הכלבים, שמטפל בהם בימים אלה משום שבעליהם שוהים בחו"ל, לא יכול היה להושיע ולהעניק לה סיוע. "הילד בן ה-11 או ה-12 שהיה עם הכלבים תפס אותם בידיים, אבל לא יכול היה להשתלט עליהם, הוא לא יכול היה להוציא אותם ממני", סיפרה בזעם.

"בשלב מסוים", אמרה, "התינוק היה בהלם וצרח. התחלתי לרוץ עם העגלה וצעקתי לאנשים שיבואו לעזור לי". חברתה, שהייתה באזור, שמעה את זעקותיה, נחלצה לעזור לה, אך גם היא לא יכולה הייתה להעניק לה סיוע, והיא ננשכה ברגליה. "רק אני בכוחות עצמי משכתי את הכלבים", אמרה. "היה לי מזל. נס משמיים שהצלתי גם את הילד, אחרת הוא היה הולך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הכלבים יצאו מכלל שליטה

חכמון וחברתה נפצעו באורח קל ופונו לקבלת טיפול בבית החולים לניאדו בנתניה. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא התקיפה, וכי כאשר ישובו בעלי הכלבים לישראל הם יוזמנו לתחנת המשטרה כדי לברר את אחריותם למחדל החמור. בנוסף, המועצה האזורית עמק חפר טענה בתגובה לאירועי הבוקר כי עם קבלת התלונה יצאו פקחי השירות הווטרינרי במועצה ולכדו את הכלבים. הם הועברו להסגר להמשך טיפול.

ירום ארליך, אביו של התינוק שניצל באורח נס הודות לתושייתה של המטפלת המסורה, לא הצליח להסתיר את ההקלה הגדולה שחווה לאחר שהתברר כי בנו האהוב לא נזקק אפילו לטיפול רפואי. "הילד בסדר גמור", אמר. "כדרכם של תינוקות, הוא צרח קצת בהתחלה אבל הוא בסדר ולא קרה לו שום דבר. הוא יצא ללא פגע".

ארליך זעם על הרשלנות שהובילה לאירוע המיותר. "הכלבים נלקחו לטיול ללא מחסום, ללא רסן על פיהם ויצאו מכלל שליטה", תקף את התנהלות הילד שטייל איתם, וביקש להעביר מסר מיוחד לבעליהם של הכלבים ברחבי הארץ: "אני מבקש מכם בעלי הכלבים, שימו מחסום לפיהם וטפלו בהם. היום יכולנו להיכנס בשקט לסטטיסטיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully