וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפיטבול לא יעשה כלום": הכלב נשך את פני הנערה

רמי שני

1.7.2013 / 14:35

כתב אישום הוגש נגד אב ובנו בן ה-15 תושבי באר שבע שכלבם המשוחרר נשך את אלינה גרשקוביץ בת ה-13 בחוזקה בפנים ובצוואר. היא הובלה באמבולנס לבית החולים סורוקה בעיר

צילום: שי מכלוף עריכה: טל רזניק

(אלינה בת ה-13 בבית החולים לאחר התקיפה)

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש היום (שני) כתב אישום נגד תושב העיר ובנו בן ה-15, בגין מעשה פזיזות ורשלנות והחזקת כלב מסוכן ברשות רבים. לפי כתב האישום שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז דרום, השניים מחזיקים בבעלותם כלב מגזע פיטבול, שהתנפל לפני כחודשיים וחצי על המתלוננת - אלינה גרשקוביץ בת ה-13 תושבת העיר - ונשך אותה בחוזקה בפנים ובצוואר.

עוד עולה מכתב האישום כי בשבת, באמצע חודש מרץ השנה, בעת שהנער טייל עם הכלב ללא מחסום לפיו, הוא פגש בגרשקוביץ והחל לשוחח עמה. היא הביעה את פחדה מפני הכלב וביקשה מהנאשם שלא לשחרר אותו מהרצועה. בתגובה אמר הנאשם למתלוננת "אל תפחדי הוא לא יעשה לך כלום". מיד לאחר מכן, בעודם משוחחים, שיחרר הנאשם את הכלב ואפשר לו להסתובב ללא רצועה בסמוך אליו ואל גרשקוביץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנער אמר: "אל תפחדי הוא לא יעשה לך כלום". הנערה שננשכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעבור מספר רגעים, ובעוד הנערה עומדת במקומה מבלי לזוז, הכלב התנפל עליה, תוך שהוא נושך אותה בחוזקה בעורפה ובפניה. הנערה צעקה לעזרה וביקשה מהנאשם שירחיק מעליה את הכלב. בתגובה, הנאשם החל ליידות אבנים לעברו כדי לגרום לו לשחרר את אחיזתו במתלוננת. עוברי אורח שחלפו במקום והבחינו בנעשה, יידו גם הם אבנים לעבר הכלב.

"לא עשיתי לו כלום. הוא קפץ עליי והתחיל לנשוך אותי בגב ובעין. הרגשתי כאילו אני הולכת למות. פחדתי כל כך, הבעלים שחרר את הכלב ואז הוא קפץ עלי", סיפרה גרשקוביץ במיטתה בבית החולים סורוקה בבאר שבע, "היו שם כמה אנשים זרים שזרקו עליו אבנים ועזרו לי לצאת משם, אחרת לא הייתי יוצאת בחיים. שיכניסו את הכלב לכלא. אני אוהבת כלבים, אבל לא כאלה".

אביה הוסיף כי האירוע קרה במרחק של כ-200 מטרים מבית המשפחה. "בעיניי זה אירוע פלילי, זה יותר גרוע מנשק", אמר. אמה הוסיפה כי "הילדה תישאר עם פצע בנשמה. הכלב לא אשם. הבעלים שלו צריכים לתת את הדין. בעלי הכלבים צריכים לשמור על החיות. איך הוא יצא ככה לטיול בלי לשמור עליה? רגע אחד היא יצאה מהבית ופתאום היא בבית חולים".

לאחר שהכלב שיחרר את אחיזתו במתלוננת, היא פונתה באמבולנס לבית החולים "סורוקה", כשהיא סובלת מחתכים מרובים באזור הפנים והעורף, כך עולה מכתב האישום. כתוצאה מהנשיכות נותרו צלקות על צווארה של המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully