וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב ברח מבעליו ותקף בת 13 בגן משחקים בבאר שבע

רמי שני

13.4.2013 / 17:39

הנערה סובלת מפגיעות בפניה ובפלג גופה העליון. מחקירת משטרה עולה כי הכלב ברח מבעליו והתנפל עליה במגרש המשחקים. פרמדיק: "המקרה הקשה ביותר שראיתי"

נערה בת 13 הותקפה היום (שבת) על ידי כלב מסוג פיטבול בעת שהייתה במגרש משחקים בבית ספר בשכונת נחל עשן בבאר שבע - מצבה קשה. צוות מגן דוד אדום ממרחב נגב שהוזעק למקום טיפל בה ופינה אותה לבית החולים סורוקה בעיר. היא סובלת מנשיכות בפניה ובפלג גופה העליון. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הכלב נמלט מבעליו והגיע לגינה שבה הייתה הנערה. המשטרה עיכבה לחקירה בתחנת באר שבע את בעל הכלב וכן את בנו.

שי קדוש, פרמדיק מד"א שטיפל בנערה, אמר לוואלה! חדשות כי הנערה, שהגיעה לגינה כדי לקרוא לאחיה, סיפרה לו כי "פתאום ראיתי את הכלב מסתער עליי. לא הבנתי למה". עוברי אורח שהבחינו בילדה הזעיקו את אנשי מגן דוד אדום לגינה. קדוש הוסיף כי הילדה סיפרה לו ולשאר חברי הצוות הרפואי כי "הכלב נשך אותי ולא עזב אותי. ניסיתי להרחיק אותו אבל לא הצלחתי. גם בעל הכלב ניסה להרחיק אותו, לקח לו הרבה זמן עד שהוא הצליח לעשות את זה".

נפילת רקטה בעין השלושה , נובמבר 2012. יותם רונן
נפילת רקטה בעין השלושה , נובמבר 2012/יותם רונן

הפרמדיק אמר כי "היא הייתה בהלם, בקושי יכלה לדבר איתנו אבל איכשהו סיפרה לנו מה עבר עליה". הנערה עוברת סדרת בדיקות בבית החולים סורוקה ובני משפחה שוהים עמה. אנשי מד"א סיפרו כי בעל הכלב חש ברע והתעלף לאחר שראה את כלבו תוקף את הנערה. קדוש, ששירת ביחידת הכלבנים "עוקץ" במהלך שירותו הצבאי, סיפר כי זו הפעם הראשונה שבה הוא נתקל בנשיכות כה חמורות. "כבר ראיתי מקרים שבהם כלבים התנפלו על אנשים, אבל המקרה הזה הקשה מכולם".

בחודש שעבר נפגע באורח קל פעוט בן שנתיים וחצי שננשך על ידי חמור בחוות גן גורים במושב גני יהודה שבאזור המרכז. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את הפעוט לבית החולים שיבא בתל השומר עם פגיעות בפניו. משטרת מחוז תל אביב שחקרה את נסיבות המקרה עיכבה לחקירה את בעלי החווה. מספר ימים קודם לכן ננשך ילד בן חמש בצווארו על ידי סוס בהתנחלות תקוע שבאזור גוש עציון. צוות מד"א שהוזעק למקום טיפל בילד ופינה אותו במצב קל עד בינוני לבית החולים שערי צדק בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully