וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנו בגופן על תינוק – וננשכו על ידי שני כלבים

שלומי גבאי

21.7.2013 / 11:38

הנשים טיילו עם התינוק בעגלה במושב אביחיל שבשרון, כשהכלבים השתחררו מחצר בית והסתערו על העגלה. הנשים התערבו וננשכו בגפיהן ונפגעו קל. "פשוט סרט אימה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

שתי נשים בשנות ה-50 לחייהן ננשכו הבוקר (ראשון) על ידי שני כלבים שתקפו אותן במושב אביחיל שבשרון. הנשים, בנות 57 ו-51, טיילו במושב עם תינוק בן שנה וחודשיים בעגלה, כשהכלבים השתחררו מחצר בית סמוך. הכלבים ניסו תחילה לתקוף את התינוק, אך הנשים התערבו וננשכו בידיהן וברגליהן. הן פונו במצב קל לבית החולים לניאדו בנתניה.

כפי הנראה, בעלי הכלבים שוהים בחו"ל, וילד בן 12, מכר של המשפחה, הגיע לביתם על מנת לטפל בהם. כשפתח את שער הבית, התפרצו הכלבים החוצה ורצו לגן השעשועים הסמוך. מהמשטרה נמסר כי נפתחה חקירה בנושא וכי כאשר ישובו בעלי הכלבים לישראל הם יוזמנו לתחנת המשטרה.

אחת הנשים, מרים חכמון מנתניה, סיפרה כי היא עובדת כמטפלת של התינוק, וטיילה יחד עם חברתה. לדבריה, כשנכנסו לגן שעשועים במושב, הכלבים הסתערו לעבר העגלה. "מאוד נבהלתי. זה מאוד מסוכן ויכול להיגמר באסון", סיפרה חכמון. "איך קורה שילד יוצא עם כלבים ללא רסן? הכלבים באו אחד מכל צד. התחלתי לצרוח והילד היה בהלם, ניסיתי להעיף את הכלבים עם הרגליים, אחרת הם היו גומרים את הילד. חשבתי רק איך להגן עליו. זה נמשך דקות ארוכות. פשוט סרט אימה".

שתי מטפלות עם ילדים הותקפו ע"י כלבים במושב אביחיל, יולי 2013. שלומי גבאי
"זה מאוד מסוכן ויכול להיגמר באסון"/שלומי גבאי

מהמועצה האזורית עמק חפר נמסר בתגובה כי עם קבלת התלונה יצאו פקחי השירות הווטרינרי במועצה ולכדו את הכלבים. הם הועברו להסגר להמשך טיפול.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
גן השעשועים באביחיל- שתי מטפלות עם ילדים הותקפו ע"י כלבים במושב אביחיל, יולי 2013. שלומי גבאי
גן השעשועים שבו הותקפו הנשים/שלומי גבאי

לפני שבוע ננשך גבר כבן 40 על ידי כלב, כנראה מסוג רוטוויילר, בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב בינוני לבית החולים, עם נשיכות עמוקות בגפיים ובפנים. לפני כחודש נפצע תינוק בן שנתיים באורח קל עד בינוני כשננשך בראשו ובצווארו על ידי כלב, כפי הנראה מסוג דוברמן, כאשר בא לבקר בבית סבו בצפת. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים זיו בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully