וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית אימה בטקסס: קשישים נכלאו במוסך במשך ימים

בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרת יוסטון, נמצאו הניצולים - בני 50-80 - בתוך בית נעול, לאחר שנכלאו בו. לדבריהם, הם שוכנעו להגיע למקום, ונאלצו למסור את קצבאות הזקנה שלהם

מקרה נוסף של "בית זוועות" בארה"ב? שמונה בני אדם, שלושה מהם במצב של תת-תזונה, נמצאו אתמול (שישי) בבית נעול בעיר יוסטון שבטקסס, כך דיווחה רשת NBC. לדברי המשטרה המקומית, ארבעה גברים מבוגרים וארבע נשים, ובהן קטינה אחת, נמצאו בבית בצפון העיר.

זאת בעקבות תלונה שהתקבלה בתחנת המשטרה באמצעות שיחת טלפון, ולפיה קיים חשש כי תושבים מוחזקים במקום בניגוד לרצונם. עוד נמסר כי בעקבות התלונה הגיעו למקום כוחות משטרה ומצאו את השמונה במוסך שהוסב למגורים.

גברים קשישים נכלאו בבית ביוסטון. רויטרס
הבית ביוסטון שבו התגלו הניצולים, אתמול/רויטרס

על פי הדיווח, הגברים שנמצאו לא הצליחו ללכת בכוחות עצמם והועברו לבית חולים בעיר. עוד נמסר כי בעקבות האירוע עוכב אדם אחד לחקירה. לדברי הגברים שנמצאו, שגילם נע בין 50 ל-80, נאסר עליהם לעזוב את המקום, לאחר שהובטחו להם משקאות אלכוהוליים וסיגריות.

בתמורה, כך סיפרו הניצולים, הם נאלצו למסור את קצבאות הזקנה שלהם. לדבריהם, הם הוחזקו במקום במשך קרוב לעשור. ואולם דוברת המשטרה מסרה כי מדובר בתקופה קצרה יותר באופן משמעותי של "יותר מכמה ימים". עוד סיפרה הדוברת, ג'ודי סילבה, כי הגברים "לא יכלו לעזוב מרצונם החופשי", וכי הותקנו מנעולים על הדלתות כדי למנוע מהם לצאת. עוד נמסר כי לפי שעה לא ידוע אם הנשים שאותרו בחלקים שונים בבית הוחזקו אף הן בכפייה. כמו כן עולה כי ככל הנראה קיים קשר משפחתי בין שלוש נשים וכי מדובר בסבתא, אם ובת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully