וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים שרפו למוות 3 חתולים "מתוך שעמום"

יהושע בריינר

20.7.2013 / 11:05

הארבעה נעצרו ביישוב כפר אורנים כשברשותם מכל לריסוס צבע ומצית, סמוך לגופות החתולים. בחקירתם קשרו עצמם בני ה-15 לאירוע והתנצלו על המעשה. הם צפויים להיחקר מחר

אכזריות לשמה: כוח משטרה עצר אתמול (שישי) ארבעה נערים בני 15 בהתנחלות כפר אורנים, הסמוכה למודיעין, החשודים כי הציתו למוות שלושה חתולים. עוד נמסר כי במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת בנימין הבחינו השוטרים בארבעה כשברשותם מכל לריסוס צבע ומצית. במקום שבו נמצאו הארבעה אותרו שלוש גופות שרופות של חתולים.

במהלך חקירה ראשונית קשרו עצמם הארבעה לאירוע. כמו כן טענו הנערים כי עשו את המעשה מתוך שיעמום והתנצלו בפני השוטרים. עוד נמסר כי הוריהם של החשודים זומנו לתחנת המשטרה, וכי הנערים, ששוחררו לבתיהם, צפויים להיחקר מחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גופות החתולים שנמצאו ביישוב, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול פורסם סרטון שבו נראה חייל צה"ל במטבח צבאי כשהוא משליך ציפור חיה לשמן רותח לשם הנאתו. הסרטון זכה למאות שיתופים ותגובות זועמות של גולשים, שיצאו נגד אכזריותו של החייל. בסרטון החייל נראה מסיר סיר מהאש בידו האחת ובידו השנייה אוחז בציפור. בשלב הבא הוא "טובל" את החיה בתוך הסיר מספר פעמים. ברקע נשמעים קולות נוספים שייתכן ומבקשים מהחייל לחדול בו ממעשיו ובהמשך נשמע צחוק. הציפור שטוגנה חיה מפסיקה לנוע ואז נשמע ברקע אדם השואל "היא מתה?" והחייל משיב כן.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הסרטון מציג מקרה חמור אשר אינו תואם את ערכי צה"ל. בנושא נפתחה חקירת מצ"ח ועם סיומה יועברו ממציאה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully