וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס ועליו 9 נוסעים נחת על גחונו בנתב"ג

מטוס מסוג "זמיר" של חברת תעופה אזרחית שהמריא מראש פינה ביצע נחיתת חירום לאחר שדיווח על תקלה בכן הנחיתה. כל תשעת הנוסעים בריאים ושלמים והכוננות הגבוהה הוסרה

צילום: רשות שדות התעופה, עריכה: יאיר דניאל

מצב כוננות הוכרז הבוקר (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון לאחר שמטוס מדגם "זמיר" של חברת התעופה האזרחית "עיט" עליו תשעה נוסעים דיווח על חיווי לתקלה בכן הנחיתה שלו. הטיסה, שיצאה מראש פינה בשעה 8:00 אמורה הייתה לנחות בשדה דב, אולם היא הופנתה לנחיתה בבן גוריון עם היוודע דבר התקלה. דובר מגן-דוד-אדום, זכי הלר, מסר כי ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים הוקפצו לנמל התעופה. לאחר מספר דקות של מתח, נחת המטוס על גחונו, וכל הנוסעים חולצו ממנו בשלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ה"זמיר" על הגחון, הבוקר בנתב"ג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר באירוע שני מסוגו בתוך שבוע, לאחר שביום חמישי שעבר ביצע מטוס "איירבס" של חברת טיסות שכר יוונית נחיתת חירום בנמל התעופה הלאומי בעקבות תקלה הידראולית שהתגלתה במערכותיו. לאחר דקות של מתח, ומשהוזעקו כוחות חירום רבים לקרבת מסלול הנחיתה, נחתו 170 הנוסעים ואנשי הצוות בשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מצב כוננות בנמל התעופה בן גוריון. ברני ארדוב
כוננות בשדה התעופה לקראת נחיתת החירום, הבוקר/ברני ארדוב

לפני כחצי שנה, בינואר האחרון, נחת בשלום מטוס ארקיע שנורית חיווי הראתה שדליקה פרצה באחד ממנועיו. בעקבות המקרה הוכרז מצב חירום בשדה התעופה וכוחות מד"א והצלה הוזעקו למקום. המטוס היה בדרכו לשדה דב והמנוע כובה תוך כדי טיסה. מצב חירום בדרגה 2 הוכרז אז בנמל התעופה בן גוריון, לקראת נחיתה של מטוס ארקיע מאילת שעליו 67 נוסעים, כולל אנשי צוות. מצב החירום נגרם ככל הנראה מדליקה שפרצה במנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully