וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור שמכר את הפרארי שלו: פרנציסקוס מצטנע

ראש הכנסייה הקתולית בא למעון הנופש באחוזה המפוארת קסטל גנדולפו כשהוא במכונית פורד פוקוס צנועה. קודמו בתפקיד, הגרמני בנדיקטוס ה-16, נהג לנוע במכונית מרצדס יוקרתית

הנה אפיפיור שמיישם את מה שהוא מטיף לו: פרנציסקוס, שהחל לכהן בתפקיד רק בחודש מרץ האחרון, הגיע בתחילת השבוע לאחוזה המפוארת קסטל גנדולפו, מעון הנופש של מנהיג הכנסייה הקתולית, במכונית פורד פוקוס צנועה. לשם השוואה, קודמו בתפקיד, בנדיקטוס ה-16, נהג להגיע לעיר במכוניות ב.מ.וו, מרצדס או רנו בהזמנה אישית. שוויה של מכוניתו של האפיפיור החדש עומד על 16 אלף דולרים בלבד.

למעשה, פרנציסקוס אפילו לא מתכוון לבלות את הקיץ באחוזה החולשת על כ-550 דונם (וגדולה יותר משטח קריית הוותיקן) – אלא העדיף מגורים צנועים יותר ברומא. האפיפיור הצנוע קרא בשבוע שעבר לצניעות רבה יותר מצדם של אנשי דת ואמר כי "כואב לי כשאני רואה כומר או נזירה עם מכונית חדישה. אתם לא יכולים לעשות זאת".

האפיפיור פרנציסקוס מגיע לקסטל גנדולפו במכונית פורד. AP
שוויה של מכוניתו של האפיפיור החדש עומד על 16 אלף דולרים בלבד/AP

פרנציסקוס המשיך והסביר כי "מכונית נחוצה לעבודה אבל בבקשה, בחרו אחת צנועה יותר. אם אתם רוצים לרכוש מכונית יקרה, רק חשבו על הילדים הרבים המתים מרעב בעולם".

כומר בקולומביה נענה לקריאתו של האפיפיור וסיפר כי בכוונתו למכור את מכונית המרצדס מדגם E-200 בעלת הגג הנפתח שלו, שניתנה לו במתנה מארבעת אחיו.

לקריאה נוספת
מה מורידים אנשי הותיקן? סדרות אמריקאיות ופורנו
האפיפיור רחץ ונישק רגלי אסירים: ”אני לשרותכם”
לראשונה זה 600 שנה: שני אפיפיורים תחת גג אחד

האפיפיור בנדקיטוס ה-16 במכונית מרצדס. AP
בנדיקטוס ה-16 מנופף ממרצדס בבזיליקת יוחנן הקדוש בלטראנו. חיבה להוד והדר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully