וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמרטף הטיח תינוק בחלון כי "הפריע לו לישון"

פעוט בן 8 חודשים נפצע באורח קשה וספג שבר חמור בגולגולת, אחרי שהשמרטף שלו - צעיר מטקסס, התעלל בו. להגנתו אמר שניסה "להרגיע" את התינוק הבוכה על ידי הנפתו באוויר

ג'וליאן גארזה בן ה-19 מממדינת טקסס שבארצות הברית נעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה המקומית אחרי שלפי החשד פצע באורח קשה מאוד תינוק שלא נתן לו לישון.

האירוע התרחש ביום שני שעבר, כאשר הצעיר נשאר לשמור על בנה בן השמונה חודשים של חברתו. כשזו חזרה הביתה היא גילתה את הפעוט כשהוא במצב קשה מאוד - כך אמר דובר משטרת סן אנטוניו רוברט זוניגה לעיתון האפינגטון פוסט. בבדיקות שנערכו בבית החולים מצאו הרופאים כי התינוק סובל מ"שבר משמעותי בגולגולת", וכי הדבר אירע ככל הנראה כאשר היה בהשגחתו של גארזה.

לשוטרים שהגיעו למקום אמר הבייביסיטר כי התעצבן משום שבכיו של התינוק לא אפשר לו להירדם. בהמשך, כשניסה "להרגיע" את התינוק הוא הניף אותו באוויר – וזה פגע באדן החלון. לדבריו, הוא ראה שהתינוק נפצע אולם נמנע מלדווח לרשויות כדי "לא להסתבך". דובר המשטרה ציין כי אופן הפציעה של הילד עומד בקנה אחד עם תיאור המקרה על ידי החשוד בגרימת החבלה. לטענת המשטרה, אמנם אי אפשר לפרט על אופי הפציעה משום שעדיין מתקיימת חקירה בעניין, אולם ערוץ החדשות המקומי KEN דיווח כי התינוק הוטח על החלון "כאילו היה בובה".

גארזה נעצר בחשד לתקיפה, והערבות נקבעה על סכום של 30 אלף דולרים. תושבי השכונה שנחשפו למקרה אמרו כי הם מזועזעים מהאלימות נגד התינוק חסר הישע. "ילדים הם הדבר הכי יקר", אמר ג'יימס הרננדז. "אסור לפגוע בהם בשום צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully