וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדל הקטנה חזרה לבית החולים: "ממשיכים קדימה"

יהושע בריינר

14.7.2013 / 14:16

אדל ביטון בת השלוש, שנפצעה באורח אנוש לפני ארבעה חודשים מיידוי אבנים לעבר המכונית של משפחתה ליד אריאל, שבה הבוקר לבית לוינשטיין, לאחר שבילתה את השבת בביתה

לאחר שבילתה את השבת בביתה בהתנחלות יקיר שבשומרון – לראשונה מאז שנפצעה באורח אנוש מיידוי אבנים על ידי פלסטינים לעבר רכב שבו נסעה עם אמה ואחיותיה, חזרה היום (ראשון) הילדה אדל ביטון בת השלוש לבית החולים השיקומי בית לוינשטיין שברעננה. "זה היה לא פשוט, כי קיווינו לחזור הביתה עם אדל בצורה קצת אחרת", אמר רפי, אביה של אדל. ביום שישי האחרון התירו הרופאים לאדל הקטנה, שנפצעה לפני כארבעה חודשים, לשוב לביתה ולהעביר את השבת יחד עם בני משפחתה.

השבת הראשונה של אדל ביטון בביתה מאז שוחררה מבית החולים. יולי 2013. באדיבות המשפחה
שבת ראשונה בבית. אדל הקטנה ובני משפחתה/באדיבות המשפחה

"האמת היא שזה היה עוד ערב שבת משפחתי עבורנו, אבל עבור הבנות שלנו זה היה אחרת", הסביר ביטון האב. "אדל ישבה בכיסא שלה, אבל האחיות שלה השתוללו בצורה בלתי רגילה בבית. היה להן את האדרנלין של יום שישי, עם אנרגיות מוגברות. אני חושב שאדל קלטה מעט מהאווירה השמחה שהייתה שם. סוף סוף הבנות חוזרות הביתה ומוצאות שם את ההורים ולא חברים או קרובי משפחה, ויש בזה משהו מאוד משמח ושגרתי", הוסיף האב. "מצד אחד זה לא פשוט עבורנו אבל מצד שני ברוך השם גם זה לא היה מובן מאליו לפני ארבעה חודשים".

בחודש מרץ השנה יידו פלסטינים אבנים לעבר כלי הרכב של משפחת ביטון, בכביש מספר 5, סמוך לאריאל. בפיגוע נפצעה ביטון הקטנה באורח אנוש, ואמה ואחיותיה נפצעו באורח קל עד בינוני. יממה לאחר מכן עצרו חיילי צה"ל עשרה פלסטינים, תושבי הכפרים כיפל חרת' וחרס, בחשד למעורבות ביידוי האבנים.

הבוקר, אחרי סוף השבוע עם אווירה מרוממת מעט, הסיעו רפי ואשתו את בתם חזרה למוסד החולים השיקומי ברעננה - שם צפויה ביטון לעבור הליך שיקום. היא אמנם מגיבה מפעם לפעם לסביבתה אולם מצבה עדיין לא פשוט. "אנחנו לא בדיכאון", הסביר האב, "אנחנו כל הזמן ממשיכים קדימה ומקווים להמשך מגמת השיפור. בשבועות האחרונים ראינו את קצב ההתאוששות ועוד צפויה לנו תקופה ארוכה של שיקום". לדברי האב, "בסך הכל אדל מתפקדת ונמצאת בהכרה חלקית, אנחנו כל הזמן מתפללים לשיפור ולמגמת עלייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully