וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבעו של פעוט נקטעה חלקית מדלת בביתר עילית

יהושע בריינר

13.7.2013 / 0:03

פרמדיקים של מד"א פינו את פעוט, בן שנה וחצי, לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא במצב בינוני ובהכרה מלאה. הרופאים מנסים להציל את האצבע, שנקטעה כמעט לחלוטין

פעוט בן שנה וחצי נפצע אתמול (שישי) באורח בינוני לאחר שדלת נסגרה על ידו בביתו שבהתנחלות החרדית ביתר עילית שבהרי ירושלים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לילד טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא סובל מקטיעה כמעט מלאה של האגודל, אך בהכרה מלאה.

עימד סאלמן, חובש מד"א שהגיע לזירה, סיפר: "כשהגעתי לביתו יחד עם כונני מד"א, ראינו את הילד כשהוא עם קטיעה כמעט מלאה של אגודל כף היד. כונני מד"א חבשו לו את היד והעברתי אותו במידי לאמבולנס בלווי אביו, כדי לפנות אותו לבית החולים". לדבריו, אבי הילד סיפר שדלת כבדה, נסגרה לו על היד. "עדכנו את הרופאים בהדסה עין-כרם על המקרה, על מנת שיהיו ערוכים לקבל את הילד ולנסות להציל את האצבע. בדרך לבית החולים התינוק בכה מאוד וקשה היה להרגיע אותו", הוסיף.

לפני כחודש נפצע פעוט בן שנתיים וחצי מהיישוב מעלות שבצפון באורח בינוני ואחת מאצבעותיו נקטעה, ככל הנראה לאחר שידו נתפסה בשרשרת של אופניים בביתו. הוא פונה לחדר המיון של המרכז הרפואי נהריה, והמשטרה פתחה בחקירת המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully