וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד פעוטה נתקעה במטחנת בשר - ונקטעה; מצבה קשה

קובי מנדל

29.6.2012 / 10:50

תושב מושב יודפת, שהשגיח על בתם הפעוטה של שכניו, הושיב אותה על שיש במטבח בזמן שטחן בשר. בחקירתו טען כי טמן את האיבר בחצר ביתו. רופא: "לא ניתן להציל את היד"

פעוטה בת שנתיים נפצעה הבוקר (שישי) באורח קשה במושב יודפת שבגליל המערבי, לאחר שידה נתקעה במכונה לטחינת בשר – ונקטעה. שכנם של הורי הפעוטה, שהשגיח עליה בביתו, עוכב ונחקר בחשד לרשלנות. הוא טען כי טמן את כף היד בחצר ביתו לאחר שהתייעץ על כך עם רופא.

צוותי רפואה שהוזעקו למקום טיפלו בפעוטה, ומסוק פינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, מסר לוואלה! חדשות כי "ידה של הפעוטה נפגעה מעבר ליכולת לשחזרה, בין פרק כף היד למרפק. היא הועברה לניתוח דחוף שנערך בשעה זו". לדבריו, "סוג הפציעה לא יאפשר לעשות דבר מעבר לסגירת אזור הפצע".

שוטרי תחנת משגב העבירו בתוך שקית קרח את כף היד לבית החולים רמב"ם בחיפה כדי לבדוק אם ניתן לאחות אותה ליד הילדה.

רב-פקד רונן ברוצקי, סגן מפקד תחנת משגב, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה כי השכן, כבן 50, השגיח עליה בביתו. הוא הושיב אותה על משטח השיש במטבח בזמן שטחן בשר , והיא הכניסה את ידה למכונה החשמלית שקטעה אותה. השכן עוכב לחקירה בחשד לרשלנות.

אתמול מתה בבית החולים סורוקה בבאר שבע פעוטה בת שלוש שנפלה מחלון ביתה יום קודם לכן ונפצעה באורח קשה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום מצא את הילדה שוכבת על הדשא מחוסרת הכרה, עם סימני פגיעה בראשה. גם במקרה זה נחקר חשד לרשלנות. בני המשפחה סיפרו לצוות הרפואי כי היא שיחקה ובשלב מסוים נפלה מהחלון.

עוד על תאונות ילדים:
טרגדיה בבאר שבע: מתה בת ה-3 שנפלה מקומה שלישית
שכני הילדה שנפלה: ”לא מאשימים את ההורים”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully