וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבאר שבע: מתה בת ה-3 שנפלה מקומה שלישית

רמי שני

28.6.2012 / 8:32

משפחתה של הפעוטה בת השלוש סיפרה לצוות הרפואי כי היא שיחקה ובשלב מסוים נפלה מהחלון. היא הועברה במצב קשה מאד לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותה. נבדק חשד לרשלנות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק)

הפעוטה בת השלוש, שנפלה אמש מחלון ביתה בקומה השלישית בבניין בבאר שבע, מתה הבוקר (חמישי) מפצעיה בבית החולים סורוקה בעיר. אמש הוזעק צוות של מגן דוד אדום לרחוב יוהנה ז'בוטינסקי בעקבות נפילתה של הילדה, ואיתר אותה כשהיא שוכבת על הדשא מחוסרת הכרה, עם סימני פגיעה בראשה. המשטרה בודקת חשד לרשלנות.

אנשי הצוות ביצעו בה פעולות החייאה והעבירו אותה במצב קשה מאוד לבית החולים סורוקה, כשהיא מונשמת ומורדמת. למרות המאמצים להצילה, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה בחדר הניתוח. בני המשפחה סיפרו לצוות הרפואי כי היא שיחקה ובשלב מסוים נפלה מהחלון.

לפני שבועיים נפצע באורח בינוני ילד בן ארבע וחצי, לאחר שנפל מהקומה השלישית בבניין מגורים ברחוב נתיבות במודיעין עילית. הילד כנראה ניצל מפציעה קשה יותר, מאחר שנפל על משטח רך בקומה הראשונה. כוחות מגן דוד אדום שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא בהכרה מלאה.

בתחילת החודש נפצע באורח קשה נער כבן 14, מנפילה מגובה בבית הספר "הלל" ברחוב הגלגל ברמת גן. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא מורדם ומונשם, וסובל מפגיעת ראש.

עוד בנושא
נער בן 14 נפל מגובה בבית ספר ברמת גן ונפצע קשה
שני צעירים כבני 20 נפצעו קשה בנפילה ממבנה בבת ים
ניקתה ביתה לפסח - ונפלה מקומה שלישית אל מותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully