וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבעו של פעוט נקטעה לאחר שנלכדה בשרשרת אופניים

קובי מנדל

8.6.2013 / 20:16

הפעוט בן השנתיים נפצע באורח בינוני בביתו ביישוב מעלות ופונה למרכז הרפואי בנהריה כשהוא סובל מחבלה באצבע נוספת. הוא צפוי להיכנס לחדר ניתוח. נסיבות האירוע נבדקות

פעוט בן שנתיים נפצע אחר הצהריים (שבת) באורח בינוני ביישוב מעלות שבצפון ואחת מאצבעותיו נקטעה, ככל הנראה לאחר שידו נתפסה בשרשרת של אופניים בביתו. עוד נמסר כי הוא סובל מחבלה באצבע נוספת. הוא פונה לחדר המיון של המרכז הרפואי נהריה על ידי צוות מגן דוד אדום וצפוי להיכנס לחדר ניתוח. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

בשנה שעברה נפצע באורח קשה פעוט בן שלוש ממושב מרגליות שבגליל התחתון, לאחר שידו נתפסה בגלגל שיניים בלול תרנגולות במושב. פרמדיקים של מגן דוד אדום חילצו את ידו של הילד מגלגל השיניים, העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו במסוק מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב.

דובר המשטרה במחוז צפון מסר כי הילד שהה בלול עם בני משפחתו וככל הנראה הכניס את ידו למתקן האכלה של עופות. כתוצאה מכך הוא נפגע בידו בצורה קשה. מומחים ואורתופדים לזרוע וכף היד של בית החולים איכילוב קיבלו את הילד שהוכנס לחדר הניתוח בניסיון להציל את ידו הימנית, שנפגעה באורח קשה עד מעל המרפק.

עוד באותו יום נקטעה ידה של פעוטה בת שנתיים ממושב יודפת שבגליל המערבי, לאחר שנתקעה במכונה לטחינת בשר, בזמן שהייתה תחת השגחת שכן המשפחה. צוותי רפואה שהוזעקו למקום טיפלו בפעוטה, ומסוק פינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, מסר לוואלה! חדשות כי "ידה של הפעוטה נפגעה מעבר ליכולת לשחזרה, בין פרק כף היד למרפק". לדבריו, "סוג הפציעה לא יאפשר לעשות דבר מעבר לסגירת אזור הפצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully