וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תיירת בת 17 נאנסה בשירותים בחוף בתל אביב

11.7.2013 / 16:20

המשטרה עצרה את תושב אום אל-פחם ונתין זר מסודן בחשד למעורבות באונס. אחד מהם חשוד שחטף מידיה את הטלפון שלה ואנס אותה. מבדיקה רפואית לא ברור האם אכן נאנסה

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) תושב אום אל-פאחם ונתין זר מסודן המתגורר בתל אביב בחשד למעורבות באונס של תיירת בתל אביב לפני עשרה ימים. השניים אותרו בתום חקירה מאומצת של השוטרים, בזכות העובדה שאחד מהם החזיק במכשיר הטלפון הנייד שלה. היום נלקחה הצעירה לבדיקת אונס בבית החולים וולפסון בחולון, אולם לא התקבלה תוצאה חד משמעית היכולה לקבוע אם היא אכן נאנסה.

שוטרי תחנת לב תל אביב בפיקודו של ניצב משנה דני לוי חושדים כי יש חשוד שלישי שטרם נעצר וזהותו ידועה. על פי החשד, אחד מהחשודים אנס את התיירת, והשניים הנותרים חשודים במעורבות באונס.

החקירה בנושא החלה לאחר שהתיירת הגיעה לתחנת משטרת לב תל אביב והתלוננה על אונס. היא טענה כי יצאה עם חברים לבלות בחוף הים, ובעת שהלכה לשירותים נכנס אחריה אחד החשודים, חטף מידה את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותה ואנס אותה.

בתום החקירה המשטרתית, נעצר אתמול בשעות הצהריים החשוד כשברשותו הטלפון הנייד של המתלוננת. לטענתו הוא רכש את המכשיר מאדם אחר, אשר נעצר אף הוא. היום הוארך מעצרם של שני החשודים, כבני 20. מעצרו של אחד מהם הוארך עד ליום ראשון, ואילו של השני עד ליום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully