וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשרות צפו במין קבוצתי עם צעירה בחוף בת"א לאור יום"

לפני כשבועיים התרחש מקרה מזעזע בחוף בוגרשוב במהלכו עשרות צפו במין קבוצתי עם צעירה באין מפריע, כך דווח ב"הארץ". עדת ראייה טוענת כי הצעירה לא הייתה מודעת למתרחש

אירוע חריג בחוף הים בתל אביב: עיתון "הארץ" חשף הבוקר (שלישי) סיפור על מין קבוצתי שהתרחש בחוף הים ברחוב בוגרשוב בתל אביב בצהרי היום לפני כשבועיים, לעיניהם של עשרות צעירים. על פי הדיווח, במהלך האירוע עמדה קבוצה של צעירים במעגל על החוף ומחאו כפיים, ועדי ראייה מדווחים כי לפתע יצאו מביניהם צעיר וצעירה בשנות ה-20 לחייהם, כאשר הבחורה לבשה חולצה וז'קט בלבד. עדי הראייה סיפרו כי מספר דקות לאחר מכן ביצעו שני הצעירים אקט מיני מלא בתוך המים לעיני המריעים, כשבתומו יצאו השניים מהמים והצעירים המשיכו לצפות בצעירה.

"הם נדבקו אליה, ליטפו אותה, ושכנעו אותה להישאר. בכל פעם היה אחד שנכנס למעגל, מדבר איתה כמה דקות ואז פשוט שוכב איתה, בין כל האנשים שם", סיפרה ל"הארץ" תושבת ירושלים שהייתה במקום באותו הזמן, וציינה כי התקרבה למקום האירוע החשוד ושוחחה קצרות עם הצעירה. מתוך השיחה, אומרת העדה, היא הבינה כי הצעירה שנמצאה בלב האירוע לא הייתה מודעת למתרחש. "היא כל הזמן צחקה, זרקה חול על אחרים, וגם תקפה וכינתה נערה אחרת שפנתה אליה 'זונה'. אמרתי לה שתקום ותלך משם. היא צעקה עלי 'אני אישה חופשיה ואני אעשה בגוף שלי מה שאני רוצה'. היא התחילה לצעוק עליי לעוף משם, והייתה מאוד אגרסיבית", סיפרה עדת הראייה.

נופשים בחוף דדו בחיפה, פסח 2011. שלומי גבאי
עדי ראייה נוספים סיפרו כי לא הזעיקו את המשטרה כי לא חשבו שמדובר באונס, אלא ב"אישה לא נורמלית"/שלומי גבאי

עוד אמרה עדת הראייה כי אנשים נוספים שהיו במקום ראו את המתרחש, אך לא חשבו שמדובר באונס, אלא ב"בחורה לא נורמלית", לכן לא הזעיקו את המשטרה. גם עובדי המסעדה הסמוכה למקום סיפרו כי האירוע עליו סיפרה עדת הראייה אכן התרחש, אך גם הם לא חשבו שמדובר באונס. "היו בערך 20 חבר'ה מסביב לאישה הזאת. אני שמעתי את הנערים שם מדברים על מין אוראלי ועל כסף. אני חושב שהם צעקו את זה והיא די צחקה מכל הנושא. היא הייתה לבושה רק בחלק העליון שלה", סיפר מלצר במסעדה.

המשטרה: "שוטר הגיע למקום ולא מצא עדות להתרחשות"

למרות שנסיבות האירוע לא היו ברורות, עדת הראייה החליטה להזעיק למקום את המשטרה, זאת על אף איומים מצד הצעירים שלקחו בו חלק. לדבריה, היא נתקלה בתגובה מפתיעה מצד המוקדנית ששאלה אותה איפה זה רחוב בוגרשוב ולקח לה דקות ארוכות לטפל בקריאה. יחד עם זאת, על פי הדיווח, במשטרה לא ניתן לאתר את תיעוד השיחה עם המוקדנית משום שהייתה באותו יום תקלה במערכת הקלטת השיחות. כמו כן, דווח כי על פי המשטרה הגיעו למקום שוטרים ארבע דקות לאחר הקריאה, אך בדו"ח האירוע נכתבה הערה על פיה "התקבלה תלונה על מעשה מגונה בחוף הים. במקום היו משפחות ואזרחים שנכחו בחוף - ולא נמצא אירוע", זאת בעוד עדת הראייה טוענת כי השוטרים הגיעו למקום בעיצומו של האירוע.

ממשטרת תל אביב נמסר בתגובה כי האירוע נבדק על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. "עד לרגע זה לא נמצאו קריאות 100 שדיווחו על האירוע הנדון, למעט קריאה של אזרחית אחת. שוטר שהגיע למקום שתי דקות לאחר הקריאה לא מצא שום עדות להתרחשות המתוארת", נמסר. "תמוה בעינינו שעל אירוע כל כך חריג וחמור לא התקבלו תלונות נוספות על ידי אזרחים. בכל מקרה, אם יהיו פרטים נוספים וראיות נוספות האירוע ייבחן מחדש". במשטרה סירבו להתייחס לתקלה שבגללה לא ניתן היה לשחזר את הקלטת השיחה בין עדת הראייה למוקדנית.

עוד באותו נושא:
אישום: ביצעו אונס קבוצתי באישה בת 40
חשד: 13 נערים אנסו נערה במשך שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully