וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגימיק החדש של "קוקה קולה": משקה בבקבוק מקרח

הרבה אנשים אוהבים את הקולה שלהם קרה במיוחד. חברת "קוקה קולה" זיהתה את הפונטציאל וייצרה בקבוק קפוא עם המשקה הפופולרי. בתום השתייה, הבקבוק פשוט נמס לו

חדשות טובות עבור כל מי שאוהב קולה קרה (מאד) בקיץ: חברת "קוקה קולה" החלה באחרונה לשווק בקבוק חדש, ובו המשקה הפופולרי. הייחוד של אותו בקבוק: הוא עשוי כולו מקרח. החדשות הפחות טובות: הגימיק השיווקי החביב ניתן לרכישה רק בקולומביה.

צפו בפרסומת של הקולה הקפואה

הבקבוק הקפוא והחדשני מעוצב לפי הצורה הקלאסית של בקבוקי הקולה במיכל זכוכית. "קוקה קולה" כמובן לא יכולה הייתה לוותר על הלוגו המוכר שלה, ועל מנת שיהיה ברור של מי המשקה הזה – שם המותג "נצרב" על גבי הקרח, כך לפי הדיווח באתר הרשמי של החברה. ניתן למצוא את המוצר כאמור רק במדינה הדרום אמריקנית – אולם כבר כעת התקבלו תגובות חיוביות מאד אודותיו. במרכולים בחופי המדינה נמצא כי בשעה אחת נמכרים 265 בקבוקים בממוצע. למרות ההצלחה היחסית, עדיין לא ברור אם "קוקה קולה" תבחר להפיץ את המשקה בבקבוק הקפוא למדינות אחרות בעולם.

לכל הספקנים, שתוהים כיצד אפשר ליהנות מהגימיק הזה, ב"קוקה קולה" הבהירו כי יחד עם הבקבוק הקפוא, שמיוצר על בסיס תבנית סיליקון – מגיעה גם גומייה אדומה, שמאפשרת לאחוז בכלי מבלי לפגוע ביד. לדברי החברה, בתום השתייה הבקבוק פשוט נמס לאיטו והצרכן נותר עם גומייה שהופכת לצמיד אופנתי.

ב"קוקה קולה" מתפארים כמובן בהישג האקולוגי שבמוצר החדש, שכן הוא ידידותי לסביבה ומצמצם מאד את השימוש בזכוכית או בפלסטיק. עם זאת, המבקרים כבר הספיקו לספר כי הקירור הנדרש כדי לשמור על הבקבוקים קפואים מוביל בסופו של דבר לבזבוז אנרגיה – מה שמבטל את ה"ידידותיות" של המוצר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully