וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הריב בין הטבחים במלון באילת הוביל לרצח

יהושע בריינר

6.7.2013 / 11:39

טבח בן 26 נמצא דקור בחזהו ליד "בית אלמוג" באילת, וכעבור זמן קצר מת מפצעיו בבית החולים. המשטרה עצרה את הדוקר, טבח בבית מלון אחר, כשברשותו הסכין איתה בוצעה הדקירה

חשד לרצח באילת: גבר בן 26 תושב פתח תקווה, העובד כטבח במלון "דן פנורמה" בעיר הדרומית, נדקר הבוקר (שבת) - ככל הנראה במהלך קטטה עם טבח העובד במלון "מג'יק סנרייז". הפצוע, שספג כמה דקירות בחלק גופו העליון, הועבר לטיפול בבית החולים יוספטל בעיר - אולם הוא מת מפצעיו מאוחר יותר.

סמוך לשעה 8:00 בבוקר התקבלה קריאה במוקד מד"א נגב על גבר אשר נמצא מוטל ברחוב - כשהוא סובל מפצע חודר בחזה. הפרמדיקים מצאו אותו סמוך ל"בית אלמוג" בעיר, המשמש כמקום מגורים עבור עובדי בתי מלון באילת, והעניקו לו טיפול ראשוני בשטח. הוא הועבר ליחידת ההלם בבית החולים, אך חרף מאמצי הרופאים - נקבע מותו.

למקום האירוע הוזעקו כוחות גדולים ממשטרת מרחב אילת שהחלו בסריקות נרחבות על מנת ללכוד את החשוד, וכעבור זמן קצר הוא אותר על ידי השוטרים באחד הרחובות הסמוכים למקום הדקירה. החשוד, תושב נתניה בן 32, מתגורר באילת ועובד כאמור כטבח במלון. הוא נעצר והובא למשטרת אילת כשברשותו הסכין באמצעותה דקר לכאורה את הקורבן. על פי החשד, הוא דקר את הקורבן באמצעות סכין טבחים שהייתה בידיו בעת ששניהם היו תחת השפעת אלכוהול. נסיבות האירוע ממשיכות להיחקר על ידי ימ"ר אילת, וטרם ניתן לחקור את החשוד בשל העובדה שהוא עדיין שרוי תחת השפעת אלכוהול.

החשוד יובא במוצאי שבת להארכת מעצר בבית משפט השלום באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully