וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בחיפה: גבר בן 42 נמצא ירוי בראשו

קובי מנדל

2.7.2013 / 15:24

האיש, שהיה מוכר למשטרה, נמצא מוטל בחדר מדרגות של בניין מגוריו בשכונת נווה דוד בעיר. צוות מד"א קבע את מותו במקום, המשטרה חוקרת את נסיבות המקרה

תושב חיפה בן 42 נורה היום (שלישי) למוות בשכונת נווה דוד בחיפה. האיש, שהיה מוכר למשטרה, נמצא מוטל בחדר המדרגות בבניין מגוריו, כשהוא ירוי בראשו. צוות של מגן דוד אדום שהגיע לזירה קבע את מותו במקום. חוקרי תחנת חיפה חסמו את הגישה לאזור, ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי כמה אלמונים ארבו לגבר, וכשהגיע לביתו - ירו בו מטווח קצר כמה יריות ונמלטו. במשטרה חושדים כי מדובר בסכסוך בין עבריינים. חקירת המקרה הוטלה על היחידה המרכזית במשטרת מחוז חוף. גופתו הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית.

חדש לרצח בשכונת נווה דוד בחיפה, יולי 2013. ערן גילווארג
זירת הרצח בחיפה/ערן גילווארג

הבוקר נורו ונפצעו באורח קל עד בינוני שלושה גברים, שנסעו ברכב בצומת גבעתי שבחבל לכיש. רוכב אופנוע ירה לעברם ונמלט. השלושה, שהזעיקו את המשטרה, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי באשקלון. להערכת המשטרה, מדובר בניסיון חיסול חשבונות בעולם התחתון. ביום שישי האחרון, נורה גבר בן 43 בפלג גופו העליון ברחוב בן גוריון בעכו. הוא פונה על ידי צוות מד"א במצב קשה לבית החולים בנהריה. מהמשטרה נמסר כי זהותו אינה ידועה וחוקרי תחנת עכו פתחו בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully