וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב הורשע ברצח גרושתו: "לא תכננתי את זה"

גלעד גרוסמן

4.7.2013 / 13:16

עמרי אברהם בן ה-50 הודה בפרטי כתב האישום, לפיהם הוא הגיע לדירה שבה התגוררו בבת ים, התווכח עם גרושתו אסתר וירה בה 13 יריות לעיני בנם. צפוי להיגזר עליו מאסר עולם

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את עמרי אברהם, שוטר מג"ב בן 50, שהודה ברצח גרושתו, אסתר, בבת ים באוקטובר אשתקד. "לא תכננתי את זה", אמר אברהם לשופטים. "נכנסתי לחדר והיא אמרה לי שהיא מחליפה מנעולים. אמרתי לה שאני משלם כל חוב, הסתובבתי ולא ראיתי לא כלום, ויריתי בה".

על פי כתב האישום שבו הודה אברהם, הוא התחתן עם אסתר ב-1990. יחסיהם עלו על שרטון, ובשתי הזדמנויות שונות איים להרוג אותה. במאי 2012 השניים התגרשו, אולם המשיכו להתגורר באותה דירה. בבוקר ה-29 באוקטובר, חזר אברהם לדירה לאחר שלא שהה בה במהלך הלילה, כשהוא נושא עמו תיק ובו אקדח, אותו החזיק ברישיון.

אברהם נכנס לחדר השינה בדירה, בזמן שאסתר עסקה בסידור ארון הבגדים. באותו זמן שהה בנם של השניים במטבח הדירה. בני הזוג החלו להתווכח ביניהם כאשר המנוחה ביקשה ממנו שיעזוב את הדירה. בשלב מסוים שלף אברהם את האקדח, וירה באסתר 13 יריות מטווח של כשני מטרים. כתוצאה מהירי היא מתה במקום.

גבר רצח את אשתו בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
זירת הרצח בבת ים, אוקטובר 2012/יותם רונן

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להטיל על אברהם לשלם לבנו פיצויים בגובה של כ-250 אלף שקל. פרקליטו, עו"ד ארז מלמד, ביקש לאפשר לו כמה ימים לבחון את מצבו הכלכלי של אברהם, כדי להגיב לבקשה. בשבוע הבא ימשיך בית המשפט לדון בבקשה, אז גם צפויים השופטים לגזור על אברהם מאסר עולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully